  • 1. Data: 2018-01-31 11:55:08
    Temat: Superksiezyc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dzis tez bedzie duzy Ksiezyc - pełnia i blisko Ziemii, jakby ktos
    chcial fotki robic.
    W dodatku bedzie zacmienie - niestety szczyt o 13:30 UTC, wiec u nas
    koncowke zobaczymy.

    J.

  • 2. Data: 2018-01-31 20:39:52
    Temat: Re: Superksiezyc
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Dzis tez bedzie duzy Ksiezyc - pełnia i blisko Ziemii, jakby ktos
    > chcial fotki robic.
    > W dodatku bedzie zacmienie - niestety szczyt o 13:30 UTC, wiec u nas
    > koncowke zobaczymy.

    Oh you'll never see my shade or hear the sound of my feet
    While there's a moon over Bourbon Street ;)

    Wielki jak młyńskie koło. Spać nie daje.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2018-02-01 00:48:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-31 o 20:39, PiteR pisze:

    > Oh you'll never see my shade or hear the sound of my feet
    > While there's a moon over Bourbon Street ;)
    >

    > Wielki jak młyńskie koło. Spać nie daje.

    U mnie było zaciemnienie księżyca i był pod chmurami. Po stronie
    północno wschodniej. Słabo było go widać.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-02-01 09:37:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Jan 2018 19:39:52 GMT, PiteR napisał(a):

    > Oh you'll never see my shade or hear the sound of my feet
    > While there's a moon over Bourbon Street ;)
    >
    > Wielki jak młyńskie koło. Spać nie daje.

    Fotka i zapisac jakim obiektywem.

    Bo te normalne zmiany wielkosci nie sa duze, 10% to trudne do
    zauwazenia.

    U mnie niestety chmury.

    J.