  • 1. Data: 2019-12-05 19:04:16
    Temat: Suwak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A to juz jutro ... wchodzi w zycie.
    I korytarz zycia tez.

    To od soboty wpisujcie miasta ... dziala suwak czy nie :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-12-05 20:12:02
    Temat: Re: Suwak
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > A to juz jutro ... wchodzi w zycie.
    > I korytarz zycia tez.

    > To od soboty wpisujcie miasta ... dziala suwak czy nie :-)

    Czy przepis o suwaku obowiązuje, gdy nie ma fizycznej przeszkody, tylko
    drogowcy *żółto* pomalowali nagle i np. lewy pas bez wcześniejszego
    ostrzeżenia kieruje w lewo ?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-12-05 20:23:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 19:04, J.F. pisze:

    > A to juz jutro ... wchodzi w zycie.
    > I korytarz zycia tez.
    >

    > To od soboty wpisujcie miasta ... dziala suwak czy nie :-)

    DC - działa:P

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2019-12-05 20:39:04
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > DC - działa:P

    Nie działa na "żółtych znakach poziomych" przy "rondzie na Wale
    Miedzeszynskim" -- kmiot WOT nie wpuścił nikogo.
    Nie działa w Puławach -- LPU zjechał na lewy pas i blokował go przez 150
    metrów, jadąc równo z "sąsiadem na prawym 10km/h", a wyprzedzony po zwężce,
    na kolejnym poszerzeniu walił długimi, dalej jadąc 10km/h i mając 50m przed
    soba pustego, i włączające się zielone.

    I o dziwo nie było pieszych... ???? !!!!

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2019-12-05 20:58:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 19:04, J.F. pisze:

    > A to juz jutro ... wchodzi w zycie.
    > I korytarz zycia tez.
    >

    > To od soboty wpisujcie miasta ... dziala suwak czy nie :-)

    Wałbrzych działa - przed wjazdem na rondo przy budowanej obwodnicy. I to
    od co najmniej miesiąca - postawili taki ładny znak z samochodzikami na
    zamek :)
    Co prawda zdąża się co jakiś czas ścierwo w BMW które najpierw wbija się
    w połowie a potem nie zrobi zamka tylko z miną wiejskiego pana i władcy,
    ze wzrokiem sztywno na wprost wypatrującego z tej łajby nadbrzeża na
    horyzoncie, ciśnie nie zważając na nic, ale zlewam to ciepłym.
    Dużo osób jednak się ustawia w szeregu z prawej mimo wolnego lewego
    pasa, niestety blokując niecałe 100 metrów wcześniej wjazd/wyjazd z
    osiedla. Dochodzi do tego że jest 100 metrów aut na prawym i 2 auta na
    lewym, więc autobusy wbijają się na lewy i włączają się z powrotem
    ładnie na zamku. Szacun dla kierowców MPK.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2019-12-05 21:00:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-05 19:04, J.F. wrote:

    > A to juz jutro ... wchodzi w zycie.
    > I korytarz zycia tez.
    >

    > To od soboty wpisujcie miasta ... dziala suwak czy nie :-)

    Jak chodzi o suwak to ... mam taki suwak w Twizy w "szybie", który mi
    ktoś okresowo otwiera i po tym ... nie działa, ale tak normalnie to ...
    działa. Płynnie działa :-)

  • 7. Data: 2019-12-05 22:30:37
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 19:04, J.F. pisze:

    > A to juz jutro ... wchodzi w zycie.
    > I korytarz zycia tez.
    > To od soboty wpisujcie miasta ... dziala suwak czy nie :-)

    Może ranking zróbmy w którym mieście zginie więcej ludzi na 1000
    mieszkańców? Tak tragicznie napisanego przepisu jak nowy 22.4x to nie
    widziałem od dawna.

  • 8. Data: 2019-12-05 23:04:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Stara dobra zasada mówi że jeśli zostałeś wpuszczony to nie wpuszczasz nikogo przed
    siebie. Ten za tobą też chce pojechać. Jak się wbił wcześniej to też pojechał na
    suwak. Jak się wbił w połowie to znaczy że dobrowolnie z jakiegos powodu zrezygnowal
    z wcześniejszego wjazdu na inny pas jak by dojechał do końca.

  • 9. Data: 2019-12-06 00:13:13
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak tragicznie napisanego przepisu jak nowy 22.4x to nie widziałem od
    > dawna.

    Bo ktoś lubi pisać Ustawę tak, aby treść była zawarta tylko w jednym zdaniu.

  • 10. Data: 2019-12-06 00:34:15
    Temat: Re: Suwak. Przeszkoda.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "'TomN'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    d.191205.invalid...

    > Czy przepis o suwaku obowiązuje, gdy nie ma fizycznej przeszkody, tylko
    > drogowcy *żółto* pomalowali nagle i np. lewy pas bez wcześniejszego
> [...]

    Jeżeli pojazd zatrzyma się, bo nie chce jechać w lewo
    to jest przeszkodą i suwak obowiązuje.