  • 1. Data: 2012-11-13 21:15:05
    Temat: Suzuki GSX 600 F 2003
    Od: arturo1502 <penera123@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam.
    Chce zakupić Suzuki GSX 600 F czy może ktoś może powiedzieć o tym motorze?
    Chodzi mi o awaryjność tego motoru?

  • 2. Data: 2012-11-13 21:38:43
    Temat: Re: Suzuki GSX 600 F 2003
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 21:15, arturo1502 pisze:
    > Witam.
    > Chce zakupić Suzuki GSX 600 F czy może ktoś może powiedzieć o tym
    > motorze? Chodzi mi o awaryjność tego motoru?

    zajebisty jest

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-11-14 09:26:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    arturo1502 <penera123@_nospam_o2.pl> wrote:

    > Chce zakupić Suzuki GSX 600 F czy może ktoś może powiedzieć o tym motorze?
    > Chodzi mi o awaryjność tego motoru?

    Tani motocykl (więc serwis i części też tanie), często jako przejście
    między czymś słabszym a docelową maszyną, chociaż są ludzie którzy nim
    jeżdżą przez lata i nie potrzebują niczego mocniejszego. Wg mnie górna
    półka jeśli chodzi o motocykl do nauki.

    Jeśli chodzi o awaryjność, to silnik pod warunkiem lania dobrego oleju
    jest nie do zdarcia. Inne elementy jak w każdym moto, są rzeczy, które
    się zużywają (łożysko główki ramy, hamulce, opony, napęd, filtry), ale
    żeby coś się ot tak popsuło, to raczej rzadko, a naprawy są tanie.

    Przesiadłem się niedawno z GSX 750 F z 2001 r. na inne moto i ten mój
    GSXF będzie na sprzedaż, ale to raczej po zimie (trzeba przy nim porobić
    trochę drobiazgów).

    Ogólnie jak chcesz poczytać o GSXF to zajrzyj na forum http://gsxf.pl/

    http://motogof.tumblr.com/