  • 1. Data: 2014-07-25 11:59:30
    Temat: Suzuki Gsxr 600 k1 pusta rączka
    Od: calibrateam1989 <calibrateam1989@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam mam problem.Kupiłem motocykl w którym ze strony sprzegła nie ma
    koncówki ani odważnika może mi ktos doradzić co mam kupić żeby to zrobić?i
    jak sie zabrać do tego.
    Z góry dziekuję

  • 2. Data: 2014-07-25 13:26:15
    Temat: Re: Suzuki Gsxr 600 k1 pusta rączka
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "calibrateam1989" <calibrateam1989@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:1e02e3b8664552da4b4abdebf1e3e442$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Witam mam problem.Kupiłem motocykl w którym ze strony sprzegła nie ma
    > koncówki ani odważnika może mi ktos doradzić co mam kupić żeby to zrobić?i
    > jak sie zabrać do tego.
    > Z góry dziekuję

    Ulatwienie. po drugiej stronie kierownicy jest to co chcesz kupic. Poszukaj
    podobnego.
    Jak sie zabrac. Wpisz allegro.pl i poszukaj.

    Prosze bardzo
    Tmek

  • 3. Data: 2014-07-26 00:08:15
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "calibrateam1989" wrote...

    [...]ze strony sprzegła nie ma koncówki ani odważnika [...] co mam kupić
    żeby to zrobić?i
    Odpowiedź: kupić końcówkę i odważnik.

    [...] jak sie zabrać do tego.
    Rozsądnie... ale chyba ci nie grozi

    --
    James

  • 4. Data: 2014-07-29 17:15:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-25 11:59, calibrateam1989 pisze:
    > Witam mam problem.Kupiłem motocykl w którym ze strony sprzegła nie ma
    > koncówki ani odważnika może mi ktos doradzić co mam kupić żeby to
    > zrobić?i jak sie zabrać do tego.
    > Z góry dziekuję

    Ważne, żeby faktycznie był to odważnik, a nie aluminiowa ozdóbka do
    przykręcenia jako zamiennik. To musi ważyć, żeby zmniejszyć drgania
    kierownicy pochodzące od silnika.

    --
    MN