  • 1. Data: 2012-04-05 22:04:04
    Temat: Suzuki rf 900r Problem ze skrzynia Pomocy
    Od: Adriano13492004 <adusss1991@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam mam Suke rf 900r i otoz wielki problem a mianowcicie tak jakby
    zablokowana skrzynie biegow . Zgasilem normalnie motor i po ponownym
    uruchomieniu silnika i ruszeniu zablokowalo mi tylne koło i od tamtej pory
    nie moge z tym nic zrobic .
    Powiem wiecej mam tylko 2 biegi 4-5 nie moge wrzucic luzu ani zadnego
    innego biegu.
    Nawet na sprzegle po pchnieciu dalej blokuje kolo . Mam troche luzny
    łańcuch ale to raczej nie przez łancuch nie mam biegow wczesniej 2 lubila
    wyskoczyc ale jezdzilem normalnie . Prosze o pomoc mam zaprowadzic Suczke
    do serwisu ale wiadomo to do tanich rzeczy nie nalezy ...ponoc zamkne sie
    z naprawa w 1500 pln

  • 2. Data: 2012-04-05 22:31:03
    Temat: Re: Suzuki rf 900r Problem ze skrzynia Pomocy
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Adriano13492004" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
> [...]
    > nie moge z tym nic zrobic .
    > Powiem wiecej mam tylko 2 biegi 4-5 nie moge wrzucic luzu ani zadnego

    Nie rozumiem. Masz zablokowane kolo, ale masz 4 i 5'ty bieg? Czy na tych
    dwoch biegach kolo jest zablokowane czy nie?

    Jesli wszystko jest poblokowane, a wczesniej wyskakiwala 2'ka (mowimy o
    wyskakiwaniu przy gwaltownym dodaniu gazu, a nie przy niedokladnej zmianie)
    to stawiam na uszkodzony ktorys wodzik. Kolo sie swobodnie przesunelo w taka
    pozycje, ze wszystko sie zablokowalo (tak jakbys mial naraz dwa rozne biegi
    wrzucone).

    Tak czy siak bez rozkrecania calego silnika sie nie obejdzie.

    > Nawet na sprzegle po pchnieciu dalej blokuje kolo.

    Jesli wina skrzyni to normalne, ze sprzeglo nie ma nic do gadania - sprzeglo
    jest miedzy skrzynia a silnikiem, a nie skrzynia a kolem.

    > ponoc zamkne sie z naprawa w 1500 pln

    To i tak tanio. Za uzywana skrzynie trzeba liczyc kolo 400. Jakbys nie
    chcial kupowac calej skrzyni, tylko pojedyncze, nowe czesci to przykladowe
    ceny do yamahy fzs:
    - wodzik - 150zl
    - choinka - 800zl
    - kola zebate - od 300 do 500 za kolo

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2012-04-05 23:14:45
    Od: Adriano13492004 <adusss1991@_NOSPAM_wp.pl>

    Tak koło mi sie blokuje co jakies kilka metrow musze ruszac motorem w
    przod i tyl jednoczesnie reka zmieniajac biegi wtedy cos jakby
    przeskakiwalo i znowu jest dobrze .i tak w kolko . Gdy odpale i probuje
    ruszc podejrzewam ,ze z wysokiego biegu cos kolo 4 a 5 motor nie ma sily
    bo cos blokuje kolo nie moge zmienic biegu dzwignia chodzi tylko gora dol
    ani wyzej ani nizej nie chce wejsc a o luzie to moge zapomniec .poprostu
    tragedia

    Tez mi sie cos obiło o uszy ,ze wodzik moze byc przyczyna ale bez
    rozebrania silnika sie nie obejdzie :/ Fuck

    2 bieg wogole nie wchodzi stuka caly czas chyba sie zeby po urywaly

  • 4. Data: 2012-04-06 17:59:56
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Adriano13492004" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Gdy odpale i probuje ruszc podejrzewam ,ze z wysokiego biegu cos kolo 4 a
    > 5 motor nie ma sily

    Uuuuuu... to nawet nie kombinuj wymiany pojedynczych zebatek, bo na 90%
    zrobiles sajgon w skrzyni. Zacznij szukac uzywanej.

    > Tez mi sie cos obiło o uszy ,ze wodzik moze byc przyczyna ale bez
    > rozebrania silnika sie nie obejdzie :/ Fuck

    Mozesz odkrecic miske olejowa - od spodu wszystko zobaczysz.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2012-04-06 19:22:04
    Od: Adriano13492004 <adusss1991@_NOSPAM_wp.pl>

    I to mi sie podoba wkoncu jakies konkrety . Odkrece miche i zobaczymy co
    tam sie dzieje wielkie dzieki:
    )