  • 1. Data: 2011-03-28 17:35:36
    Temat: Światło cofania przestało świecić
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Pacjent to Ibiza 6L ze skrzynią GRZ. Przestało świecić światło cofania.
    Ja w zasadzie obchodzę się bez niego, ale czasem ktoś stojący za mną
    dobrze żeby miał świadomość że będę cofał i dlatego chcę to naprawić.
    Sprawdziłem żarówkę i bezpiczenik - dobre. Nastepnę co mi przychodzi do
    głowy to włącznik, który zdaje się jest zamocowany w skrzyni biegów(?).
    Nie wiem czy można go bezstresowo wykręcić, czy też należy się
    spodziewać fontanny oleju? Macie inne pomysły na sprawdzenie?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2011-03-28 18:01:07
    Temat: Re: Światło cofania przestało świecić
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w
> [...]
    > go bezstresowo wykręcić, czy też należy się spodziewać fontanny
    > oleju? Macie inne pomysły na sprawdzenie?

    Zanurkuj pod auto i zewrzyj kabelek na tym czujniku.
    Prawdopodobnie on ma zwierac do masy. Bedziesz wiedzial czy cala
    reszta sprawna.

    A przy okazji zobaczysz czy jest w dolnej czy w gornej czesci
    skrzyni.

    J.

  • 3. Data: 2011-03-28 18:09:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-28 17:35, Big Jack pisze:
> [...]
    > dobrze żeby miał świadomość że będę cofał i dlatego chcę to naprawić.
    > Sprawdziłem żarówkę i bezpiczenik - dobre.

    Ale sprawdziłeś tylko żarówkę czy oprawkę, w której siedzi też?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-03-28 18:18:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *Grejon* napisał(-a):

    > Ale sprawdziłeś tylko żarówkę czy oprawkę, w której siedzi też?

    Naturalnie całą oprawę, przy okazji wymieniając spaloną postojówkę.
    Oprawa bez zastrzeżeń

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2011-03-29 01:35:32
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Najbardziej typowa przyczyna to korozja/zaśniedzenie konektorów
    wyłącznika na skrzyni. Bez wizji lokalnej się nie obejdzie

  • 6. Data: 2011-03-29 12:00:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > Zanurkuj pod auto i zewrzyj kabelek na tym czujniku.

    Wjechałem na kanał. Zerwany jeden przewód w wiązce tuż przy samym
    wyłączniku.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675