  • 1. Data: 2016-09-26 12:56:43
    Temat: Sygnał zajętości w czasie niedostępności w plusie na kartę. Co za dziadostwo jakieś!?
    Od: Hubert Meyer <h...@g...pl>

    Czołgiem.
    Mam ja sobie od lat 6, numer na kartę w Plusie.
    Nagle znajomi zaczęli mi donosić, że mam nie wiedzieć z jakiej okazji
    aktywną pocztę głosową choć była to pierwsza usługa którą wyłączyłem po
    zakupie startera. Próbuję teraz deaktywować kodem, error. Raz drugi,
    trzeci. W końcu się wkur*****, i zadzwoniłem na bok. Nawet jak na ich
    standardy czekałem dość krótko. Poprosiłem o wyłączenie poczty, ale, co
    za niespodzianka, na jej miejsce aktywowano mi notkę sms. Po deaktywacji
    owego niezamawianego kretyństwa okazało się, że gdy mam wyłączony
    telefon, osoba dzwoniąca nie słyszy żadnej informacji o niedostępności,
    jest jedynie sygnał zajętości co wprowadza w błąd. Zdezorientowani
    potrafią dzwonić i dzwonić. W plusie powiedziano mi, że nic się z tym
    nie da zrobić. Prawda to?

  • 2. Data: 2016-09-26 16:02:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Sep 2016 12:56:43 +0200, Hubert Meyer
    <h...@g...pl> wrote:
    > za niespodzianka, na jej miejsce aktywowano mi notkę sms. Po
    deaktywacji

    To pikus. Ta notka powoduje u dzwoniącego, że nu naliczy koszt
    odebranego połączenia np. gdy odbiorca odrzuci połączenie.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-09-26 18:46:40
    Od: Maria Miller <n...@x...pl>

    W dniu 2016-09-26 o 16:02, Marek pisze:
    > deaktywacji
    >
    > To pikus. Ta notka powoduje u dzwoniącego, że nu naliczy koszt
    > odebranego połączenia np. gdy odbiorca odrzuci połączenie.

    Płaci ktoś jeszcze za połączenia? :)

    Ja mam plusa w abonamencie i też mi włączyli tę notkę, ale po jej
    wyłączeniu jest normalny komunikat słowny 'wybrany abonent jest w tym
    momencie nieosiągalny'.

    MJ

  • 4. Data: 2016-09-26 21:26:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-26 o 18:46, Maria Miller pisze:

    > Płaci ktoś jeszcze za połączenia? :)

    Tak.

  • 5. Data: 2016-09-26 23:45:12
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Ja mam plusa w abonamencie i też mi włączyli tę notkę, ale po jej
    > wyłączeniu jest normalny komunikat słowny 'wybrany abonent jest w tym
    > momencie nieosiągalny'.

    A tak przy okazji - jest jeszcze taka sieć, co nadaje normalne sygnały
    zajętości, nieosiągalności, a nie wkurzające słowne zapowiedzi?

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2016-09-27 13:05:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Sep 2016 18:46:40 +0200, Maria Miller
    <n...@x...pl> wrote:
    > Płaci ktoś jeszcze za połączenia? :)

    Są takie przypadki, że tak np. sim "internetowy" użyty w alarmie,
    który dzwoni. Po co kupować nowy skoro można wykorzystać nieużywany?

    Zresztą chyba nawet jak nie płaci się wprost za połączenia bo jest
    pula minut w abonamencie, to ten czas za połączenie z notką zostanie
    odliczony z puli.

    Na przykładzie włączania bez pytania takich bzdurnych pseudo
    darmowych usług widać jak się robi w xuja ludzi wmawiając im, że
    usługa jest darmowa ale ja się pytam dla kogo?? Co z tego ze dla mnie
    darmowa skoro do mnie dzwoniący jest obciążany?? Piękny przykład
    manipulacji .

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-09-27 13:09:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Sep 2016 23:45:12 +0200, Grzexs <g...@u...pl>
    wrote:
    > A tak przy okazji - jest jeszcze taka sieć, co nadaje normalne
    sygnały
    > zajętości, nieosiągalności, a nie wkurzające słowne zapowiedzi?

    Jak wyłączysz notke w Plusie to tak, przynajmniej tak to wygląda. Mam
    kilka nr w abo. i monitoruję połączenia między swoimi numerami. Jak
    mi teraz ponownie naliczą po wyłączeniu notki za odrzucone połączenia
    to nie daruję skr.ynom.

    --
    Marek