  • 1. Data: 2015-03-16 12:15:14
    Temat: Symbian
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Robilem porzadki na starej nokii ... polowa aplikacji "darmowych" juz
    nie dziala.

    Jedne mowia ze nie ma polaczenia z siecia, inne sie pytaja czy moga
    polaczyc ... i mowia ze problem z polaczeniem.

    Czy to jakis problem z siecia po wifi, konfiguracja w ogole,
    czy juz im pozamykali serwery z ktorych reklamy sciagaly ?

    J.

  • 2. Data: 2015-03-24 01:40:15
    Temat: Re: Symbian
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-03-16 12:15, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Jedne mowia ze nie ma polaczenia z siecia, inne sie pytaja czy moga
    > polaczyc ... i mowia ze problem z polaczeniem.

    Ja próbowałem zainstalować nowe aplikacje. Mi Sklep Ovi w ogóle nie
    zadziałał. Chciał się zaktualizować a potem, że nie może się połączyć. I
    koniec.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2015-03-24 11:37:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup

    >Ja próbowałem zainstalować nowe aplikacje. Mi Sklep Ovi w ogóle nie
    >zadziałał. Chciał się zaktualizować a potem, że nie może się
    >połączyć. I koniec.

    Ja pisalem o juz zainstalowanych.

    A sklep Ovi ... laczy sie, laczy, laczy i w koncu przechodzi do
    przegladarki pod adres
    nokia-c6-00.sigma.apps.opera.com
    Opera Mobile Store.

    Nie wiem - zdazylem wykonac ostatnia krytyczna aktualizacje, czy nie
    zdazylem i dlatego dziala :-)

    Takze mapy nokia jeszcze sprawdzaja aktualizacje map, a przynajmniej
    udaja.
    Z tym ze tam to od dawna nic nowego dla C6 niby nie ma - mapy z
    07.2013.

    J.