  • 1. Data: 2009-08-02 15:40:06
    Temat: Synchronizacja kontaktów iPhone i Nokia E50
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Witam wszystkich
    Może ktoś poleci mi jakieś fajne rozwiązanie
    do synchronizacji kontaktów pomiedzy dwoma telefonami iPhone i Nokia E50 ?

    Znam http://my.memova.com ale widzę jakieś niezgodności pomiędzy
    zsynchronizowanymi kontaktami - np wyciagnałem kontakty z E50 ale oglądam na
    www i widzę
    pozycje bez numerów telefonów - zaglądam do PC Suite - telefony są :( ,
    drugim mankamentem jest konieczność przechowywania kontaktów w zewnętrznym
    serwisie w Internecie a wolałbym na własnej maszynie w jakimś
    oprogramowaniu.

    Z góry dziekuję
    Artur Dębski
    http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

  • 2. Data: 2009-08-02 16:29:00
    Temat: Re: Synchronizacja kontaktów iPhone i Nokia E50
    Od: Marcin Mały <m...@o...eu>

    Nie wiem, czy coś takiego zadziała przy iPhonie, bo on ma ponoć dość
    ograniczone możliwości, ale znakomitą synchronizację zapewnia Gmail - mam
    tam listę kontaktów zsynchronizowaną z trzema różnymi telefonami
    komórkowymi, działa znakomicie i synchronizuje razem ze zdjęciami
    przypisanymi do kontaktów.
    Dla aparatów, których Google samodzielnie nie obsługuje, można polecić
    www.goosync.com - niestety ograniczenia w darmowym profilu.

    --
    http://www.anglista.edu.pl
    http://marcin.anglista.edu.pl

  • 3. Data: 2009-08-05 08:09:18
    Od: "Artur Dębski" <a...@a...pl>

> [...]
    > przypisanymi do kontaktów.
    > Dla aparatów, których Google samodzielnie nie obsługuje, można polecić

    Dzięki - będę musiał spróbować - pomyślałem też że może da się przez
    MS Outlook na koncie Exchange lub POP3 - synchronizując kontakty MS Outlook
    z Nokii przez PC Suite a z iPhone przez iTunes lub oba bezpośrednio
    przez serwer Exchange.

  • 4. Data: 2009-08-05 09:25:56
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    Zadziała, zadziała koncertowo.