  • 1. Data: 2016-04-01 13:46:09
    Temat: Synchronizacja sprytofonu z lokalnym Outlook po USB
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Ktory z istniejacych srodowisk* sprytofonow pozwala na synchronizacje
    zawartosci lokalnego Outlook (tzn. zainstalowanego na PC) poprzez USB?
    Chodzi mi o synchronizacje kontaktow, kalendarza, oraz notes - zmiana na
    jednym urzadzeniu przechodzi na drugie urzadzenie, i dziala to w obie
    strony - tzn. zmieniac moge zarowno na sprytofonie, jak i na stacjonarnym.

    *srodowisko sprytofonu: jego system operacyjny, oraz istniejace _darmowe_
    programy/aplikacje do niego.

    --
    Piotr Karocki

  • 2. Data: 2016-04-04 11:42:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 01 Apr 2016 11:46:09 GMT, Piotr Karocki <p...@i...org> wrote:

> [...]
    >jednym urzadzeniu przechodzi na drugie urzadzenie, i dziala to w obie
    >strony - tzn. zmieniac moge zarowno na sprytofonie, jak i na stacjonarnym.
    Przez 2 lata używałem MyPhoneExplorer do Androida
    http://www.fjsoft.at/en/
    Przestałem używać bo od nieustannego podłączania uszkodziłem gniazdo
    usb w telefonie i po wymianie gniazda przeniosłem wszystko do googla
    aby mieć synchronizację online i nie nadużywać gniazda.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2016-04-06 20:46:33
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
> [...]
    > usb w telefonie i po wymianie gniazda przeniosłem wszystko do googla
    > aby mieć synchronizację online i nie nadużywać gniazda.
    Dzieki.
    Aczkolwiek i tak jak ladowanie jest via USB, to te dwa razy w tygodniu
    wetknac trzeba :)

  • 4. Data: 2016-04-09 23:30:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 06 Apr 2016 18:46:33 GMT, Piotr Karocki <p...@i...org> wrote:

    >Dzieki.
    >Aczkolwiek i tak jak ladowanie jest via USB, to te dwa razy w tygodniu
    >wetknac trzeba :)
    Jeśli by wykorzystać synchronizację do ładowania i byłoby to 2x w
    tygodniu to ok. Ale ja już doszedłem do wprawy i robiłem to 20x
    dziennie ;) I gniazdo nie przeżyło.

    WAM