  • 1. Data: 2011-12-16 16:39:15
    Temat: "System Dozoru Elektronicznego" dla skazanych (od strony technicznej)
    Od: Robert <r...@p...onet.pl>

    Ponieważ nie znalazłem odpowiedniego tematu i informacji w internecie
    - pytam o szczegóły techniczne tego rozwiązania:
    Widoczne jest urządzenie stacjonarne (telefon, modem?) z dwoma antenkami,
    oraz urządzenie przenośne w postaci bransoletki, przypominające kształtem
    przerośnięty zegarek na rękę.
    Na jakiej zasadzie to działa? czy wykorzystany jest moduł GSM, GPS?
    na jakich częstotliwościach komunikuje się bransoletka z modułem
    stacjonarnym
    i moduł stacjonarny z centralą?
    Czy transmisja jest analogowa, cyfrowa, jakie moce są używane,
    jaki jest zasięg między bransoletką a modułem stacjonarnym,
    oraz czy możliwe jest działanie (nie w sensie zapisu w pamięci, ale
    transmisji)
    samej bransoletki oddalonej od modułu stacjonarnego?
    Jak odbywa się ładowanie bransoletki?
    Co się dzieje z modułem stacjonarnym w razie przerw w dostawie prądu
    lub awarii zasięgu GSM np. w czasie letnich burz (o ile to w ten sposób
    działa)?

    Tu jest filmik na którym pokazane jest jak wyglądają te urządzenia.

    http://dziendobry.tvn.pl/video/jak-dziala-system-doz
    oru-elektronicznego,1,posts,4884.html

  • 2. Data: 2011-12-16 16:42:35
    Od: Robert <r...@p...onet.pl>

    Tu zdjęcie całego kompletu

    http://s.v3.tvp.pl/images/8/4/7/uid_84782da127aef155
    35eb58bbbbfd7d551294154082264_width_700_play_0_pos_3
    _gs_0.jpg