  • 1. Data: 2013-06-28 15:39:10
    Temat: Szalony tir
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=EJ6U7uwohec

    Jak on tak moze, zima na sniegu tak zap*, szalony kierowca ... ale
    poczekajcie do 1:10 :-)

    I kto jest temu winien ? Tusk.
    Ktos uczy na kursie wyprzedzania ? A przeciez juz 6 lat temu mozna
    bylo do programu wprowadzic.

    J.

  • 2. Data: 2013-06-28 17:55:20
    Temat: Re: Szalony tir
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-06-28 15:39, J.F. pisze:
    > Ktos uczy na kursie wyprzedzania ? A przeciez juz 6 lat temu mozna
    > bylo do programu wprowadzic.

    Program nauczania w nauce jazdy ? W polsce ? Mogę go streścić w 3 punktach.
    1. Jeździć, zwiedzać miasto, rozmawiać o pierdołach.
    2. Przy okazji jak starczy czasu to nauczyć jak zdać egzamin.
    3. Ciąć koszty, tanio ma być.

  • 3. Data: 2013-06-28 18:20:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 17:55:20 +0200, Excite napisał(a):

> [...]
    > 1. Jeździć, zwiedzać miasto, rozmawiać o pierdołach.
    > 2. Przy okazji jak starczy czasu to nauczyć jak zdać egzamin.

    Przed punktem 1 powinno sie dopisac odsiewanie takich debili jak ci na
    filmie. Nie wiem, moze tatuowac im wykrzyknik na czole, albo co... Zeby w
    zyciu nie poprowadzili niczego poza taczkami i glupawymi rozmowami.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-06-28 18:52:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 15:39:10 +0200, J.F. napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=EJ6U7uwohec
    >
    > Jak on tak moze, zima na sniegu tak zap*, szalony kierowca ... ale
    > poczekajcie do 1:10 :-)
    >

    > I kto jest temu winien ? Tusk.

    Film jest z 2007 - jak nic wina PiSu, albo nawet SLD.

  • 5. Data: 2013-06-28 20:28:57
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-06-28 18:20, Maciek pisze:
    > Przed punktem 1 powinno sie dopisac odsiewanie takich debili jak ci na
    > filmie.

    Ale kto miał by ich odsiewać ?

  • 6. Data: 2013-06-29 08:26:34
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-06-28 15:39, J.F. pisze:

    > I kto jest temu winien ? Tusk.
    Oczywiście - film na YT przesłano 2 sie 2007...
    To białe na poboczach to wynik sierpniowych upałów... Też oczywiście z
    winy Tuska i peło-...

    Wieź klucz do kół od Kamaza i stuknij się w czoło! Tylko owiń w szmatę,
    aby echo czaszki nie rozsadziło...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 7. Data: 2013-06-29 11:09:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Jun 2013 08:26:34 +0200, ZIWK napisał(a):
> [...]
    > winy Tuska i peło-...
    >
    > Wieź klucz do kół od Kamaza i stuknij się w czoło! Tylko owiń w szmatę,

    Ale czy program szkolenia zmieniono od tego czasu zmieniono ?
    No to wez sie stuknij i pomysl, czemu nie :-)

    bo na razie to zmieniono pytania egzaminacyjne, i to na takie, ktorych
    nie mozna rzetelnie ocenic, bo tajne :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-06-30 09:58:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ZIWK,

    Saturday, June 29, 2013, 8:26:34 AM, you wrote:

> [...]
    > winy Tuska i peło-...
    > Wieź klucz do kół od Kamaza i stuknij się w czoło! Tylko owiń w szmatę,

    Nie rozpoznałbyś ironii nawet, gdyby cię w dupę ugryzła.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-07-01 16:59:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ale czy program szkolenia zmieniono od tego czasu zmieniono ?
    > No to wez sie stuknij i pomysl, czemu nie :-)
    >
    > bo na razie to zmieniono pytania egzaminacyjne, i to na takie, ktorych
    > nie mozna rzetelnie ocenic, bo tajne :-)

    A ucza w szkole nie wkladac glowy do mikrofali?