  • 1. Data: 2014-08-26 02:14:47
    Temat: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Otóż otworzono w Polsce nowy rodzaj usług -- wożenie ludzi furgonetką ministra
    Sikorskiego.

    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/radek-sikorski-taxi
    -skoro-minister-wozi-dzieci-znajomych-to-moze-wozic-
    i-twoej_419064.html

    Radek Sikorski TAXI. Skoro minister wozi dzieci znajomych, to może wozić i twoje

    Masz problem z dojazdem do domu? Potrzebujesz transportu samochodowego?
    Nie martw się. Wystarczy zadzwonić do ministra spraw zagranicznych Radka
    Sikorskiego (51 l.) i zamówić darmowy przejazd wygodną furgonetką. Pamiętaj,
    żeby powołać się na artykuł "Super Expressu". Jeśli minister może wozić na
    koszt podatnika dzieci znajomych, powiedz mu, że ty też chcesz skorzystać
    z takiej promocji.

    Ja chcę. Leżąc mógłbym dojechać spokojnie nie tylko do Szczawnicy, ale znacznie
    dalej.
    Boże -- któż by pomyślał, że ta Platforma taka dobra dla Obywateli!!!!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-08-26 08:04:40
    Temat: Re: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > znacznie dalej.
    > Boże -- któż by pomyślał, że ta Platforma taka dobra dla Obywateli!!!!!!

    Gdyby to jeszcze Radek robił prywatnym autem i płacił za paliwo z
    własnej kieszeni. A tak, to raczej podziękuj mi, podatnikowi a nie
    Sikorskiemu.

  • 3. Data: 2014-08-26 08:50:35
    Od: Franek Kalina <a...@g...ru>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
> [...]
    > znacznie dalej.
    > Boże -- któż by pomyślał, że ta Platforma taka dobra dla Obywateli!!!!!!

    No! A weźmy na to taki Kaczyński - ciągle jątrzy! Pewnie z zazdrości, bo
    prawka nie ma.
    Gdzie to trzeba pisać, bo mam szafę do przewiezienia.

  • 4. Data: 2014-08-26 09:51:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Otóż otworzono w Polsce nowy rodzaj usług -- wożenie ludzi furgonetką ministra
    Sikorskiego.

    > http://www.se.pl/

    w sam raz gazeta na twoim poziomie

    > Boże --

    Nie wzywaj imienia Pana Boga nadaremno

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-08-26 10:49:33
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-08-26 09:51, Użytkownik - masti napisał::

    Sikorskiego.

    > w sam raz gazeta na twoim poziomie

    > Nie wzywaj imienia Pana Boga nadaremno

    Ty już nie zmieniaj tematu, miszczu. Gwałtowne skręty grożą poślizgiem. :-)

  • 6. Data: 2014-08-26 10:57:50
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-08-26 08:04, Użytkownik - Trybun napisał::

    > Gdyby to jeszcze Radek robił prywatnym autem i płacił za paliwo z
    > własnej kieszeni.

    To by było nielogiczne z punktu widzenia ekonomii. Gdzie tu zysk?

    > A tak, to raczej podziękuj mi, podatnikowi a nie
    > Sikorskiemu.

    Podziękowania należą się dobrodziejom - wyborcom Radka i jego
    pryncypała. Zacni to ludzie i na los dzieciątek wrażliwi.

  • 7. Data: 2014-08-26 16:10:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rAzor" 53fc4c0d$0$2229$6...@n...neostrada.pl

    > Podziękowania należą się dobrodziejom - wyborcom Radka i jego pryncypała. Zacni to
    ludzie i na los dzieciątek wrażliwi.

    Na mój los!!! Dziatki można wozić osobówką, mnie potrzebna furgonetka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-08-26 16:12:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Franek Kalina" 53fc2e3c$0$2378$6...@n...neostrada.pl

    > Gdzie to trzeba pisać, bo mam szafę do przewiezienia.

    Nie pisać, ale dzwonić. Radek nie lubi niepotrzebnej biurokracji.
    Dzwonisz -- i masz! Płacisz powołaniem się na artykuł prasowy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-08-26 16:16:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" ltheae$kf1$...@d...me

    > Nie wzywaj imienia Pana Boga nadaremno

    Dzięki Ci za Twoją troskę o moją duszę,
    ale wolę troskę Radka o mój kręgosłup.
    IMO przemawia przez Ciebie zazdrość!
    Do dobrego czynu Radka dorzucasz ukrytą
    naganę! Sikorski pragnie szczęścia (IMO
    to dobry wpływ premiera Tuska -- Tusk także
    okazuje hojność, gdy nie musi opłacać tej
    hojności pieniędzmi z własnej kieszeni)
    ludzi, zaś Tobie nie podoba się to!

    Zazdrościsz tym, którzy mając telefon -- mogą skorzystać z oferty.
    (telefon, czyli korzystają z usług telefonicznych)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-08-26 16:19:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rAzor" 53fc4a1c$0$3044$6...@n...neostrada.pl

    > Ty już nie zmieniaj tematu, miszczu. Gwałtowne skręty grożą poślizgiem. :-)

    Tym samym utratą panowania nad pojazdem i kolizją...
    Znów państwowa służba zdrowia zamiast leczyć tych,
    którzy żyją poBożnie, będzie musiała ratować szaleńców
    czy piratów drogowych przeceniających swe umiejętności
    kierowania [tłumem?].

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'