  • 1. Data: 2016-10-26 00:56:22
    Temat: Szczęka mi opadła
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Po kolizji (tak, po kolizji, a nie po wypadku) policja orzekła współwinę
    i wszystko wskazywało na szkodę całkowitą. Przyjechało assistance i
    tutaj popełniłem największą głupotę w tym roku. Początkowo zamierzałem
    odprowadzić wrak na parking w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, ale
    dałem się zbajerować facetom, którzy przyjechali jako assistance i
    zgodziłem się zawieź go do firmy mającej w tym dniu dyżur assistance -
    bo parking strzeżony, bo są szanse, że da się naprawić itd. W ten sposób
    po podpisaniu cyrografu w postaci pełnomocnictwa wpadłem w szpony
    takiego Zębali z Trojanowic koło Krakowa. Po podwójnych oględzinach
    Allianz ustalono szkodę całkowitą zaś masę pokolizyjną, czyli złom,
    wyceniono na 3300PLN. Mój pełnomocnik wyraził zainteresowanie kupnem
    złomu ale za cenę 2500PLN, zatem 800PLN w plecy. Wycofanie
    pełnomocnictwa nie miało sensu, bo dotychczasowe koszty mojego
    pełnomocnika, chociażby za parking, byłyby jeszcze wyższe. W
    międzyczasie znalazłem w Internecie informację, że Allianz posiada
    giełdę samochodów powypadkowych i żeby dojść do jakiejś bardziej
    sensownej ceny złomu zadzwoniłem na infolinię Allianz z zapytaniem jakie
    mam szanse wystawić mój złom na ich giełdę z prawem pierwokupu mojego
    pełnomocnika. Po podaniu proponowanej mi obecnie ceny, pani coś
    sprawdziła i powiedziała, że mogę złom sprzedać za 2500PLN i pokryją
    różnicę w stosunku do wyliczonej ceny w rozliczeniu szkody i tutaj
    szczęka mi opadła. Po sprzedaży, mój agent wysłał do centrali kopię
    umowy z adnotacją ,,za zgodność z oryginałem" i gotówka wpłynęła na konto.

    jotemon

  • 2. Data: 2016-10-26 21:07:44
    Temat: Re: Szczęka mi opadła
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Po kolizji...

    No a tak żebyśmy zrozumieli, to się chwalisz czy żalisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2016-10-26 22:56:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-10-26 o 00:56, jotemon pisze:

    > gotówka wpłynęła na konto.

    Jakim cudem gotówka wpływa na konto?

  • 4. Data: 2016-10-27 12:20:45
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Mateusz Bogusz pisze:

    > No a tak żebyśmy zrozumieli, to się chwalisz czy żalisz?

    Oczywiście, że żalę, bo rzadko po kolizji jest szkoda całkowita. Również
    pozdrawiam.

    jotemon

  • 5. Data: 2016-10-27 12:22:42
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    cef pisze:

    > Jakim cudem gotówka wpływa na konto?

    licentia poetica.

    Pozdrówka,

    jotemon

  • 6. Data: 2016-10-27 22:00:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2016 00:56:22 +0200, jotemon napisał(a):

    (...)

    Ile było warte auto (rynkowo), zanim stalo się masą pokolizyjną?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2016-10-28 13:42:41
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Maciek pisze:
    > Dnia Wed, 26 Oct 2016 00:56:22 +0200, jotemon napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Ile było warte auto (rynkowo), zanim stalo się masą pokolizyjną?

    Z tabeli wyszło 11 700PLN, ale było zadbane i za tyle to bym go nie
    sprzedał. Był to ośmiolatek z przebiegiem 160Kkm i na razie spisywał się
    przyzwoicie. Szkoda.

    Pozdrawiam,

    jotemon

  • 8. Data: 2016-11-03 19:14:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Z tabeli wyszło 11 700PLN

    Czyli tyle sumarycznie odzyskałeś z ubezpieczenia oraz sprzedaży wraku?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz