  • 1. Data: 2017-07-28 06:12:19
    Temat: Szef Shella przesiada się na elektryczny samochód
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    koniec świata:
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-07-27/s
    hell-ceo-van-beurden-says-his-next-car-will-be-elect
    ric?cmpid=socialflow-twitter-business&utm_content=bu
    siness&utm_campaign=socialflow-organic&utm_source=tw
    itter&utm_medium=social

  • 2. Data: 2017-07-28 08:08:55
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 06:12:20 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    ric?cmpid=socialflow-twitter-business&utm_content=bu
    siness&utm_campaign=socialflow-organic&utm_source=tw

    Stac go to sie przesiądzie :)

    A w garażu pewnie jeszcze niejedno toczydło posiada :)

  • 3. Data: 2017-07-28 19:14:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    itter&utm_medium=social

    > Stac go to sie przesiądzie :)
    >
    > A w garażu pewnie jeszcze niejedno toczydło posiada :)

    Takie osoby publiczne wiąże dużo restrykcji przy prywatnych wyborach.
    Managerowie Forda nie kupią nigdy samochodu Chevroleta i na odwrót.
    Informacja jest o tyle szokująca, że jest to odbierane jako kolejny symbol
    schyłku samochodów spalinowych i zmierzch samochodów elektrycznych.

  • 4. Data: 2017-07-28 20:49:13
    Od: p...@g...com

    Na dole pada jedno słowo które wyjaśnia wszystko a mianowicie dywersyfikacja. Shell
    traktuje prąd jako kolejne źródło energii a w dalszej perspektywie np wodór. Dla nich
    (w uproszczeniu) to kolejny słupek do tankowania bo masowej i darmowej infrastruktury
    do elektryków raczej Mikołaj nam nie ześle :-)

  • 5. Data: 2017-07-28 23:38:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 28 Jul 2017 12:14:10 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > schyłku samochodów spalinowych i zmierzch samochodów elektrycznych.

    Schyłek i zmierzch to synonimy.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2017-07-28 23:45:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Schyłek i zmierzch to synonimy.

    Oczywiście przejęzyczyłem się :-P
    Domyśliłeś się o co mi chodziło, prawda? :-)

  • 7. Data: 2017-07-29 10:22:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

[...]
    ---
    Kupił se Twizy ? :-)

  • 8. Data: 2017-07-29 10:24:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    ... jest to odbierane jako kolejny symbol
    schyłku samochodów spalinowych i zmierzch samochodów elektrycznych.
    ---
    Tak, wszystko się zawali :-)

  • 9. Data: 2017-07-29 10:25:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Schyłek i zmierzch to synonimy.

    Oczywiście przejęzyczyłem się :-P
    Domyśliłeś się o co mi chodziło, prawda? :-)
    ---
    Nie :-) Myślę, że tak ciągle piszesz :-)

  • 10. Data: 2017-07-29 11:54:27
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-28 o 06:12, Pszemol pisze:
> [...]
    ric?cmpid=socialflow-twitter-business&utm_content=bu
    siness&utm_campaign=socialflow-organic&utm_source=tw

    A pamiętacie, jak Pawlak polonezem jeździł?
    Dla młodszych przypomnienie - Pawlak, to taki były premier z PSL (ten po
    Nocnej zmianie, co nam załatwił kontrakt gazowy na 30 lat z Gazpromem po
    cenach dwukrotnie wyższych niż reszta Europy). Popierał polski przemysł
    i namawiał do kupowania Polonezów. Wsiadał do niego we fleszach kamer, a
    potem za 100 m przesiadał się do Audicy :-)
    T.