  • 11. Data: 2019-09-12 21:34:48
    Temat: Re: Szkoda całkowita, niskie odszkodowanie, samochód zastępczy
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Jeżeli coś naprawiałeś, np. miałeś dopiero co założone nowe turbo albo
    > oddałeś do zakładu detailingowego i lakier miałeś odnowiony.

    A! Ok, już wszystko jasne :)

    > I pewnie tak jest wg katalogu którym podpiera się ubezpieczyciel (np.
    > audatexu). Jak na rynku nie ma takiej oferty, to zbierz kilka linków i
    > napisz odwołanie samodzielnie - a nuż, widelec przeleją Ci kilka stów
    > więcej.

    Trochę lipa :/

  • 12. Data: 2019-09-12 21:35:41
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2019-09-12 o 20:30, Cavallino pisze:

    > Niekoniecznie.
    > Musi dać tyle, ile był wart uszkodzony samochód.
    > To czy taki idzie na rynku kupić jest mniej istotne - wartości
    > sentymentalnej nikt nikt nie będzie zwracał.

    Tylko ja widzę tutaj pewną sprzeczność? Musi dać tyle ile wart był
    samochód ale kwota ta nie starczy na zakup takiego samochodu :)

  • 13. Data: 2019-09-13 08:26:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.09.2019 21:35, PlaMa wrote:
    > Tylko ja widzę tutaj pewną sprzeczność? Musi dać tyle ile wart był
    > samochód ale kwota ta nie starczy na zakup takiego samochodu :)

    A jak miałeś ostatni na ziemi egzemplarz, to jaka kwota była by
    odpowiednia? Analogicznie miałeś 12 letnie auto, a dostępne na rynku są
    tylko 10 latki i w górę...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2019-09-13 16:16:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-09-2019 o 21:35, PlaMa pisze:

    > Tylko ja widzę tutaj pewną sprzeczność? Musi dać tyle ile wart był
    > samochód ale kwota ta nie starczy na zakup takiego samochodu :)

    A jest do kupienia identyczny (rok młodszy to nie identyczny)?
    Jeśli jest, to go kup i żądaj dopłaty od ubezpieczyciela.

    Ubezpieczyciel generalnie nie odpowiada za braki na rynku samochodów
    używanych.