  • 1. Data: 2017-10-20 14:16:35
    Temat: Szukam: edytor stron internetowych.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Lata temu pracowałem na Dreamweaver i na Front Page.

    Przez kilka ostatnich lat pracowałem na EZ Generator.
    Niestety, zaczął mi się co jakiś czas przewracać. Okazało się, że już
    nie jest wspierany, nie można kupić aktualizacji.

    Kilka dni temu kupiłem Website Realizer, jednak chyba to nie jest
    jeszcze to, czego szukam.
    Okazało się, że nawet nie ma możliwości edycji kodu HTML. Jest to typowy
    (chyba dość prosty) generator stron. Nie ma nawet możliwości zaczytania
    istniejącej strony.

    Pytanie: czy jest jakiś niedrogi (do ok. 500 zł) program, w którym można
    tworzyć strony responsywne, zezwalający na bezpośrednie pisanie w
    kodzie, umiejący wczytać istniejące strony?
    Przydało by się, aby miał wbudowany generator stron do szybszego startu
    z prostymi projektami.
    Oraz żeby się dogadywał ze współczesnymi wersjami m.in. HTML, CSS, PHP,
    MySQL i co tam jeszcze jest.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-10-21 16:45:40
    Temat: Re: Szukam: edytor stron internetowych.
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

    On 2017-10-20, Adam wrote:

    CoffeCup?

  • 3. Data: 2017-10-21 20:34:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-21 o 16:45, Ziggi pisze:
    > On 2017-10-20, Adam wrote:
    >
    > CoffeCup?

    Dzięki, przyjrzę się.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2017-11-06 21:40:52
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-10-20 o 14:16, Adam pisze:

    > Pytanie: czy jest jakiś niedrogi (do ok. 500 zł) program, w którym można
    > tworzyć strony responsywne, zezwalający na bezpośrednie pisanie w
    > kodzie, umiejący wczytać istniejące strony?

    A czy nie lepiej wrócić do Dreamweavera w subskrypcji? Nie sądzę byś
    znalazł coś konkurencyjnego. Cena też jest ok.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2018-04-07 18:00:50
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 20 października 2017 14:16:36 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    > z prostymi projektami.
    > Oraz żeby się dogadywał ze współczesnymi wersjami m.in. HTML, CSS, PHP,

    Cześć,

    polecam Brackets Open Source.

    Pozdrawiam
    Marek
    www.maroweb.pl

  • 6. Data: 2018-04-07 18:35:02
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-07 o 18:00, m...@g...com pisze:

    > polecam Brackets Open Source.

    Potwierdzam, że to fajny edytor. Ma jednak fatalną wadę: live view
    zacina się - nie odświeża dość często. Trzeba restartować w kółko.
    Kiedyś w zespole pracowałem na nim i wszyscy mieliśmy podobny problem.
    Pracując w korporacji (Full Stack Developer), uzyskałem zgodę na
    stosowanie własnej licencji na Adobe (w tym Dreamweavera). Właśnie z
    tego względu.

    Ale... nie ma róży bez kolców. Tak czy owak do edycji PHP DW nadaje się
    tak sobie. Nie jest zły ale nie ma wsparcia dla przestrzeni nazw. Jeśli
    pliki PHP nie zawierają require/include do fizycznych lokalizacji na
    dysku, to nie ma mowy o podpowiadaniu składni z klas. Tak więc do PHP
    należy raczej użyć coś w rodzaju darmowego NetBeans itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek