  • 1. Data: 2017-10-20 14:16:35
    Temat: Szukam: edytor stron internetowych.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Lata temu pracowałem na Dreamweaver i na Front Page.

    Przez kilka ostatnich lat pracowałem na EZ Generator.
    Niestety, zaczął mi się co jakiś czas przewracać. Okazało się, że już
    nie jest wspierany, nie można kupić aktualizacji.

    Kilka dni temu kupiłem Website Realizer, jednak chyba to nie jest
    jeszcze to, czego szukam.
    Okazało się, że nawet nie ma możliwości edycji kodu HTML. Jest to typowy
    (chyba dość prosty) generator stron. Nie ma nawet możliwości zaczytania
    istniejącej strony.

    Pytanie: czy jest jakiś niedrogi (do ok. 500 zł) program, w którym można
    tworzyć strony responsywne, zezwalający na bezpośrednie pisanie w
    kodzie, umiejący wczytać istniejące strony?
    Przydało by się, aby miał wbudowany generator stron do szybszego startu
    z prostymi projektami.
    Oraz żeby się dogadywał ze współczesnymi wersjami m.in. HTML, CSS, PHP,
    MySQL i co tam jeszcze jest.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-10-21 16:45:40
    Temat: Re: Szukam: edytor stron internetowych.
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

    On 2017-10-20, Adam wrote:

    CoffeCup?

  • 3. Data: 2017-10-21 20:34:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-21 o 16:45, Ziggi pisze:
    > On 2017-10-20, Adam wrote:
    >
    > CoffeCup?

    Dzięki, przyjrzę się.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2017-11-06 21:40:52
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-10-20 o 14:16, Adam pisze:

    > Pytanie: czy jest jakiś niedrogi (do ok. 500 zł) program, w którym można
    > tworzyć strony responsywne, zezwalający na bezpośrednie pisanie w
    > kodzie, umiejący wczytać istniejące strony?

    A czy nie lepiej wrócić do Dreamweavera w subskrypcji? Nie sądzę byś
    znalazł coś konkurencyjnego. Cena też jest ok.

    Marek

REKLAMA

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: