    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Szukam kogoś i mam tylko stary numer
    Date: Tue, 30 Oct 2018 19:48:03 +0100

    Cześć.

    Szukam pewnej osoby. Mam imię i nazwisko, jednak w mediach
    społecznościowcyh jej nie ma. Znalazłem jednak stary numer telefonu.
    Znam też orientacyjną lokalizację, okolice Mysłowic, Imielina,
    Oświęcimia, niestety dokładnie nie orientuje się ale jestem pawie pewny
    że to ten kierunek i coś w okolicy tych miast. Numer ma postać 225-xx-xx

    Czy mam jakąś możliwość wyczajenia adresu do ktorego to było przypisane?
    Stare książki telefoniczne? Może jakaś jest online? Numer był aktywny od
    połowy do końcówki lat 90. Wpada to więc w województwo katowickie albo
    krakowskie (?) ale z uwagi że jestem prawie pewny że nie używałem wtedy
    numeru kierunkowego to raczej katowickie. Jakie mam opcje poza mozolnym
    przeglądaniem książek z tamtych czasów?