  • 11. Data: 2018-11-13 09:54:46
    Temat: Re: Szukam kogoś i mam tylko stary numer
    Od: ń <k...@t...sie>

    Złóż wniosek w odpowiednim biurze MSWiA.
    Mogą udzielić info o adresie pod warunkiem wyrażenia zgody przez tamtą osobę.
    Tak czy inaczej bardzo długo trwa i podlega opłacie.

    -----
    > Szukam pewnej osoby.
    > Mam imię i nazwisko, jednak w mediach społecznościowcyh jej nie ma.
    > Znalazłem jednak stary numer telefonu. Znam też orientacyjną lokalizację, okolice
    Mysłowic, Imielina, Oświęcimia

  • 12. Data: 2018-11-19 10:39:27
    Od: "n" <...@...e>

    Swoją drogą książki telefoniczne z lat ubiegłych mogą być dostępne w bibliotekach
    (może ktoś z Was sprawdzał czy są?).
    Poza TPSA jeszcze inni książki wydawali.

    -----

  • 13. Data: 2018-11-22 22:08:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 19/11/2018 10:39, n wrote:
    > Swoją drogą książki telefoniczne z lat ubiegłych mogą być dostępne w bibliotekach

    Pytałem o to kilka lat temu w innej sprawie. Największe bibliteki w
    okolicy miały tylko panoramy firm, abonenci prywatni zostali usunięci
    naście lat temu. Może były jakieś przepisy których nie pamiętam.

  • 14. Data: 2018-11-22 22:17:56
    Od: "n" <...@...e>

    Narodowa też?
    To niezłą cenę powinny mieć na aledrogo ;-)
    BTW ciekawe, co na to biblioteka Kongresu.

    -----

  • 15. Data: 2018-11-23 11:19:33
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 22.11.2018 o 22:17, n pisze: