  • 1. Data: 2017-03-11 18:31:19
    Temat: Szukam konsultanta SQL
    Od: p...@g...com

    Witam

    Nie jestem programistą, ale będę przenosił procedury VBA (MS Access) na SQL Server.
    Potrzebne mi będzie wsparcie konsultanta, do ktorego mógłbym zwrócić się z
    konkretnymi pytaniami (odnośnie SQL).
    Czy znajdę tu kogoś chętnego - i ile to będzie kosztowało?

    Pozdrawiam wszystkich
    Herman Grosbart

  • 2. Data: 2017-03-11 18:50:50
    Temat: Re: Szukam konsultanta SQL
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 11.03.2017 18:31, p...@g...com wrote:
> [...]
    > mógłbym zwrócić się z konkretnymi pytaniami (odnośnie SQL).

    > Czy znajdę tu kogoś chętnego - i ile to będzie kosztowało?

    Obawiam się, żę możę być jak w tym dowcipie:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/fa/25
    /f8/fa25f8241015abf4e657a2045e10ff92.jpg

    Konsultant gotów na to może zaśpiewać taką kwotę,
    że taniej wyjdzie kogoś zatrudnić, by to po protu zrobił
    (i ewentialnie wprowadził poprawki).

    Ale może obawiam się na wyrost.

    pzdr
    bartekltg

  • 3. Data: 2017-03-11 19:43:18
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o kurwa, to avt jest niemieckie?

  • 4. Data: 2017-03-11 19:44:42
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Obawiam się, żę możę być jak w tym dowcipie:
    > https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/fa/25
    /f8/fa25f8241015abf4e657a2045e10ff92.jpg

    a co to za dżołk peowskich elit?
    ktoś ten żart ogarnia?