  • 1. Data: 2016-10-24 21:57:33
    Temat: Szukam monitora ok 8-10 cali z ekranem dotykowym - i znaleźć nie mogę
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Szukam monitora z ekranem dotykowym do używania z Raspberry PI i nie ma!
    Są albo jakieś z niekompletną obudową, albo w cenie 1500 zł.

    Wymagania mam typowe:
    8-10 cali, rozdzielczość minimum 1024x600, ale najlepiej 1280x800,
    gniazdo HDMI no i kompletna obudowa.

    Poradzicie coś?

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-10-24 22:58:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-24 o 21:57, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Wymagania mam typowe:
    > 8-10 cali, rozdzielczość minimum 1024x600, ale najlepiej 1280x800,

    Masz nietypowe wymagania, panele dedykowane są mniejsze i mają
    niższe rozdzielczości. Spytaj tutaj: http://r-pi.pl/forum/index.php
    i ewentualnie napisz co chcesz uzyskać, może cię przekonamy że warto
    inaczej.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-10-25 22:53:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-10-24 o 22:58, RadoslawF pisze:

> [...]
    > niższe rozdzielczości. Spytaj tutaj: http://r-pi.pl/forum/index.php
    > i ewentualnie napisz co chcesz uzyskać, może cię przekonamy że warto

    Wymagania mam całkiem typowe. Na rynku widzę sporo wyświetlaczy 7-10
    cali, ale BEZ OBUDÓW. Jak ludzie tego używają? Z czego robią obudowy?

    Panel nie musi być dedykowany. Może być HDMI plus USB.

    Przykład:
    https://botland.com.pl/wyswietlacze-raspberry-pi-32/
    6803-ekran-dotykowy-pojemnosciowy-lcd-ips-101-1280x8
    00px-hdmi-usb-dla-raspberry-pi-32b-obudowa.html

    Obudowa nie nadaje się do powieszenia na ścianę. No i te kable
    wychodzące z boku a nie z tyłu...

    Chcę zrobić centrum sterowania w domu i ten ekran ma wisieć na ścianie.
    Sam komputerek schowany będzie w ścianie, we wnęce.

    --
    MN

  • 4. Data: 2016-10-26 19:29:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Chcę zrobić centrum sterowania w domu i ten ekran ma wisieć na ścianie.
    > Sam komputerek schowany będzie w ścianie, we wnęce.

    Taniej będzie użyć gotowego tableta. napisać program który będzie
    przyjmował informacje z palca i wysyłał polecenia do rasbery...

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-10-26 20:04:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-10-26 o 19:29, ToMasz pisze:

    > Taniej będzie użyć gotowego tableta. napisać program który będzie
    > przyjmował informacje z palca i wysyłał polecenia do rasbery...

    Właśnie dlatego intryguje mnie, czemu te ekrany są takie drogie, skoro
    wcale nie lepsze od ekranów tabletów.

    --
    MN

  • 6. Data: 2016-10-26 20:31:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie dlatego intryguje mnie, czemu te ekrany są takie drogie, skoro
    > wcale nie lepsze od ekranów tabletów.

    Szukaj u źródła, np:
    https://pl.aliexpress.com/item/Top-selling-10-4-inch
    -touch-screen-monitor-with-AV-VGA-USB-touch-for-indu
    strial-control/1863978259.html?s=p

    --
    marfi