  • 1. Data: 2018-08-20 09:40:45
    Temat: Szukam następcy mazdy 6
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W innym wątku pytałem się czy by nie sprowadzić rozbitka z USA.
    Ale ocenaiczna mgła mnie przekonała i jej wpływ na rdze mnie przekonał.

    W marcu tego roku kupiłem mazde 6 rocznik 02 z LPG.
    Auto przejechało 25 kkm.
    Musiałem do niego kupić opony, zrobić hamulce, kupić akumlator i coś
    w zawieszeniu za 200zł.
    Generalnie jak na te lata auto zajebiste.
    Tylko że rdzewieje
    A w garażu też mam seata który ostatni
    raz zepsuł mi się na drodze rok temu a przedostatni nie pamietam.
    I też ma problem z duży problem z rdzą.

    Panowie jakieś auto z LPG na 10 lat
    dla czteroosobowej rodziny ze średnią wzrostu 180 cm
    które nie rdzewieje.

  • 2. Data: 2018-08-20 10:10:44
    Temat: Re: Szukam następcy mazdy 6
    Od: p...@g...com

    --Panowie jakieś auto z LPG na 10 lat dla czteroosobowej rodziny ze średnią wzrostu
    180 cm które nie rdzewieje.

    marzec tego roku *Kupiłem mazde 6 1,8 120KM LPG rocznik 2002.*

    kupujesz wiekowe auta w dodatku z lpg czyli od klientow ktorzy lubia przycebulic wiec
    sam rozumiesz :-) nie zakladam ze *kazde* auto ktore kupisz bedzie rdzewiejacym
    sztruclem ale kryteria ktore stosujesz zwiekszaja twoje szanse ... ja bym poszukal
    paska b5 z 1.8T i zalozyl gaz

  • 3. Data: 2018-08-20 10:27:32
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 10:10:46 UTC+2 użytkownik
    p...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > marzec tego roku *Kupiłem mazde 6 1,8 120KM LPG rocznik 2002.*
    >
    > kupujesz wiekowe auta w dodatku z lpg czyli od klientow ktorzy lubia przycebulic

    ja rozumie, wtedy potrzebowałem coś na szybku i na krótko

    > nie zakladam ze *kazde* auto ktore kupisz bedzie rdzewiejacym sztruclem ale
    kryteria ktore stosujesz zwiekszaja twoje szanse ... ja bym poszukal paska b5 z 1.8T
    i zalozyl gaz

    prosze cię niechce nic od niemieckiech kłamczuchów
    potrzebuje coś na lata i budżet też nie 10 a powiedzmy 30kzł
    może być nawet z plusem tylko żeby z 10 lat miał spokój*

    (*) co roku wydaje kilka stów na mechanika ale mam spokój z blacharzem

  • 4. Data: 2018-08-20 11:19:03
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Kilka stów to wydasz na sam olej i filtry. Optymista z Ciebie :)
    Nie rdzewieją Francuz, np Laguna 3 z benzyną wydaje się ciekawą opcją, może Mondeo
    mk4?

  • 5. Data: 2018-08-20 12:39:12
    Od: p...@g...com

    --potrzebuje coś na lata i budżet też nie 10 a powiedzmy 30kzł może być nawet z
    plusem tylko żeby z 10 lat miał spokój*

    napisz ilu letnie ma byc ale 15-20 lat w intensywnej eksploatacji to juz chyba zaden
    z producentow nie gwarantuje zwlaszcza ze masz kilka lat eksploatacji przez nie
    wiadomo kogo

    ps wez superb jak masz uczulenie na VW :-)

  • 6. Data: 2018-08-20 13:59:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 11:19:04 UTC+2 użytkownik Przemyslaw P.
    napisał:
    > Kilka stów to wydasz na sam olej i filtry. Optymista z Ciebie :)
    > Nie rdzewieją Francuz, np Laguna 3 z benzyną wydaje się ciekawą opcją, może Mondeo
    mk4?

    No dobra tysiąc.
    Laguna pod wzgledem parametrów jest super tylko gdzie ją kupić
    (mówie o 170 KM wersji)
    Mondeo ładniej wygląda tylko parametry słabe
    ale łatwiej trafić

  • 7. Data: 2018-08-20 14:12:44
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Też szukałem i w końcu skończyłem na Mondeo z dieslem :)

  • 8. Data: 2018-08-20 14:44:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 14:12:46 UTC+2 użytkownik Przemyslaw P.
    napisał:
    > Też szukałem i w końcu skończyłem na Mondeo z dieslem :)

    a dlaczego nie benzyna?

    Dwumasy DPF i inne pierdoły, nie boisz sie ?

  • 9. Data: 2018-08-20 14:48:13
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 10:27:34 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > potrzebuje coś na lata i budżet też nie 10 a powiedzmy 30kzł
    > może być nawet z plusem tylko żeby z 10 lat miał spokój*

    Dacia lodgy czy doker, nowa? Chyba nie dużo przekracza budżet, 10 lat powinna
    pojeździć...

  • 10. Data: 2018-08-20 14:49:57
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Jak się ma popsuć, to i drewniany wóz się złamie. Silinki Hdi są dosyć trwałe, a
    reszta to części eksploatacyjne :)