  • 1. Data: 2010-06-09 20:01:50
    Temat: Szukam rzetelnego wulkanizatora we Wrocławiu
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Witam,

    Poszukuję namiarów na dobrego, sprawdzonego wulkanizatora motocyklowego we
    Wrocławiu.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 2. Data: 2010-06-09 20:28:16
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Yorick" <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> napisał w
    wiadomości news:xta272j9znx5$.1tbovl10smlh9.dlg@40tude.net...
    > Witam,
    >
    > Poszukuję namiarów na dobrego, sprawdzonego wulkanizatora motocyklowego we
    > Wrocławiu.

    a w serwisie hondy na rakowej pytałe? 100lat juz tam nie byłem, nie wiem co
    teraz mają.

    b.

  • 3. Data: 2010-06-10 06:32:30
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam !
    Ja korzystałem z usług StylAuto na Ulanowskiego (Krzyki) - maja
    wyważarkę automagiczną do kół motocyklowych i zaklinali się swojego
    czasu (po mojej wizycie ;) ), że już mają adapter do wyważania tylnych
    kół do BMW.

    Pozdrawiam,

    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS