  • 1. Data: 2022-02-21 18:24:03
    Temat: Szybkie ladowanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2022-02-21 18:56:04
    Temat: Re: Szybkie ladowanie
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.02.2022 o 18:24, J.F pisze:

  • 3. Data: 2022-02-21 19:06:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1uj455agap1ui$.hce2w0r1rs42$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > 5 minut do pełna.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=20z3zUdg7x8
    >
    > przez wymiane baterii.
    >
    > I kto powiedzial, ze sie nie da.

    czterech naszych z terkotkami i nie ma baterii w 3 minuty
    i na olx ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 4. Data: 2022-02-21 19:15:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.02.2022 o 18:24, J.F pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=20z3zUdg7x8

    A czego gość na końcu gratuluje kierowcy? Samochodu, że przeżył wymianę
    baterii, że trwało to 5 minut?

  • 5. Data: 2022-02-21 19:31:53
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/02/2022 17:24, J.F wrote:

    > 5 minut do pełna.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=20z3zUdg7x8
    >
    > przez wymiane baterii.
    >
    > I kto powiedzial, ze sie nie da.

    Chinczycy juz wczesniej mieli to opracowane ale ja nie rozumiem jak jest
    rozwiazana kwestia wlasnosci baterii. Kupujesz auto bez baterii i
    oplacasz ja w abonamencie czy kupujesz z bateria i po pierwszym
    ladowaniu dostajesz uzywana?

    > J.
    >
    > P.S. Ale zeby nie bylo zbyt wesolo
    > https://kr-asia.com/a-third-nio-car-catches-fire-in-
    china-within-two-months
    > https://www.theverge.com/2019/6/27/18761067/nio-es8-
    electric-suv-recall-battery-fires-china

    > palą sie.

    W tej technologii to nieuniknione.

  • 6. Data: 2022-02-21 19:52:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6213d6cf$0$6647$65785112@news.neostrada.pl>
    user nadir pisze tak:

    > A czego gość na końcu gratuluje kierowcy? Samochodu, że przeżył
    > wymianę baterii, że trwało to 5 minut?

    że się udało

  • 7. Data: 2022-02-21 19:53:43
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/02/2022 18:15, nadir wrote:

    > A czego gość na końcu gratuluje kierowcy? Samochodu, że przeżył wymianę
    > baterii, że trwało to 5 minut?

    i jeszcze do rangi problemu podniosl szescio minutowy czas oczekiwania
    na wymiane baterii. wtedy sobie zdalem sprawe, ze to jest ten sam dzban
    co spal na parkingu na bagazach podczas ladowania i proponowal
    zwiedzanie lokalnych atrakcji w srodku nocy na autostradzie.

  • 8. Data: 2022-02-21 22:58:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    ło matko przecież wiadomo że się da ale to już rujnuje opłacalność
    takiej "zabawki"

    Żeby chociaż był jakiś standard wymiany tych baterii ;-)

    Wyobrażasz sobie tankowanie paliwa tylko na stacji danej marki
    samochodów ;-)

  • 9. Data: 2022-02-22 11:23:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2022 22:58:27 +0100, _Master_ wrote:
> [...]
    >
    > Żeby chociaż był jakiś standard wymiany tych baterii ;-)
    >
    > Wyobrażasz sobie tankowanie paliwa tylko na stacji danej marki

    Izera?

    Tesla?

    J.

  • 10. Data: 2022-02-22 11:32:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/02/2022 21:58, _Master_ wrote:
> [...]
    >
    > Żeby chociaż był jakiś standard wymiany tych baterii ;-)
    >
    > Wyobrażasz sobie tankowanie paliwa tylko na stacji danej marki

    No ale cos w ten desen sie juz dzieje od dawna tylko na mniejsza skale,
    gdzie producent x zaleca olej o parametrach y najlepiej firmy z straszac
    szybszym zuzyciem czesci itd.