  • 1. Data: 2019-08-04 19:53:39
    Temat: T: Alternatywne softy do Nokii 3310
    Od: Duszek Smsaczek <d...@g...com>

    Kupiłem na Allegro starą Nokię 3310 i mam pytanie, skąd można pobrać alternatywne
    softy do tego telefonu komórkowego? Serwis PasjaGSM.pl już nie istnieje, więc
    pozostaje zapytać się na tej grupie dyskusyjnej.

    Zdaję sobie sprawę z ryzyka związanego z flashowaniem oprogramowania i modowaniem
    jej.

    No i aha, jak można to oprogramowanie wgrać? Może ktoś mi to wyjaśnić krok po kroku?
    Jaki kabel jest potrzebny i jakie programy komputerowe, które działają na Windowsie
    10 lub Linuksie? Gdzie jest słownik, w którym mogę poznać znaczenie takich terminów
    jak "Virgin EEPROM"?

    Oraz czy istnieje emulator Nokii 3310, żeby wiedzieć, jak firmware zachowa się na
    telefonie? Nie chciałbym flashować tylko po to, żeby później się okazało, że firmware
    jest uszkodzony.

  • 2. Data: 2019-08-04 19:59:39
    Temat: Re: T: Alternatywne softy do Nokii 3310
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 4 Aug 2019 10:53:39 -0700 (PDT), Duszek Smsaczek
    <d...@g...com> wrote:
    > Kupiłem na Allegro starą Nokię 3310 i mam pytanie, skąd
    > można pobrać alternatywne softy do tego telefonu komórkoweg
    > o?

    Rozumiem, że to taki wesoły żart?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2019-08-05 03:30:46
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marek w news:almarsoft.8428656524447487481@news.neostrada.pl
    > Rozumiem, że to taki wesoły żart?

    dlaczego zart? fiat 125p to nie zart. To kaprys.

  • 4. Data: 2019-08-05 10:18:26
    Od: Duszek Smsaczek <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 sierpnia 2019 19:59:05 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Rozumiem, że to taki wesoły żart?
    >
    > --
    > Marek

    Nie, piszę poważnie. Jeżeli nie potrafisz mi pomóc, lepiej nie zaśmiecaj tego tematu.

  • 5. Data: 2019-08-05 12:56:10
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 4 Aug 2019 10:53:39 -0700 (PDT), Duszek Smsaczek napisał(a):

> [...]
    telefonie? Nie chciałbym flashować tylko po to, żeby później się okazało, że firmware

    O ile mnie pamięć nie zawodzi to
    3310 to jeszcze DCT3 zatem coś na 74HC14 pod LPT.