  • 1. Data: 2016-01-04 21:45:46
    Temat: T-Mobile
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    T Mobile naliczyło mi 2 razy internet na fakturze:

    GPRS: nadano 2173 kilobajtów, odebrano 59375 kilobajtów.
    > Razem: 2.11 zł.
    > dwa złote jedenaście groszy

    To mi naliczyli moim zdaniem poprawnie. Właczyłam w telefonie dane
    komórkowe-internet tylko na pobranie Firefox-a.

    > Pozostałe obciążenia - dostęp do sieci internet
    > Bezpieczny Internet (225 MB) 8.13
    > Bezpieczny Internet (25 MB) 4.06
    > Razem: 12.19

    Nie podpisywałam umowy na internet, tylko mialam płacić za tyle ile
    wykorzystam.
    Nic już z tego nie rozumiem.

  • 2. Data: 2016-01-05 03:30:35
    Temat: Re: T-Mobile
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-01-04 21:45, Animka pisze:
> [...]
    > komórkowe-internet tylko na pobranie Firefox-a.

    > Nie podpisywałam umowy na internet, tylko mialam płacić za tyle ile

    <http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj
    __co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html>

  • 3. Data: 2016-01-05 08:12:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-05 o 03:30, Krystek pisze:
    > <http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj
    __co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html>

    I znowu oszuści i złodzieje.

    Znajdzie się w końcu w tym kraju normalny prokurator i sąd?

    Art. 286

    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

  • 4. Data: 2016-01-05 18:28:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 03:30:38 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

    > <http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj
    __co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html>

    To zupelnie inna usluga, niz to o czym pisze Animka.
    W czasie gdy bylem w T-mobile tez mialem taki pakiet i bylem w pelni zapoznany z
    kosztem 10 zl za dodatkowe 1,5 GB, co bylo wyraznie zaznaczone w tabelkach
    prezentujacych oferty na stronie i przy podpisywaniu.

    Poniewaz jednak pogarszaja a nie polepszja oferte, obecnie jestm w Plusie.

  • 5. Data: 2016-01-07 00:03:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > <http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj
    __co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html>

    Przeczytam zaraz co pod tym linkiem.
    W umowie dot. internetu mam to co niżej (bo nie zależało mi na pakiecie
    internetowym).
    Bezpieczny Internet Max 1 GB od 50 kB do 25 MB za 5 zł

    Chyba ktoś z T Mobile przeczytał tutaj mojego posta, bo dostałam maila -
    (wreszcie, kolejny raz od pewnej osoby, która się zna) , że w następnej
    fakturze odejmą mi te naliczenia.

    Chciałabym później przedłużyć tam umowę, a najlepiej rozwiązać i wziąć
    nową (niższy abonament w promocji), ale mam obiekcje, że mnie będą znowu
    kiwać. Nie wiem czy zaufać czy nie.

    --
    animka

  • 6. Data: 2016-01-07 00:19:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-05 o 18:28, krzysztofsf pisze:

> [...]
    prezentujacych oferty na stronie i przy podpisywaniu.

    > Poniewaz jednak pogarszaja a nie polepszja oferte, obecnie jestm w Plusie.
    Ja mam tak: Bezpieczny Internet Max 1 GB od 50 kB do 25 MB za 5 zł .
    Jak wykorzystam więcej to płacę tylko za to co wykorzystałam. Taka umowę
    zawierałam z panem w salonie T Mobile, a fachowcy od naliczania faktur
    dowalali mi co innego.

    W sumie z internetu w telefonie przez gprs nie korzystam, tylko czasami
    w domu (jak coś muszę sprawdzić, czy np. ostatnio musiałam znowu
    zainstalować Mozillę Firefox), bo jakby co to mam Wifi z UPC.
    Korzystałam w lecie sporo jak byłam w szpitalu po operacji, ale to był
    wyjątek. Wtedy jeszcze nie miałam TV i internetu z UPC, więc i Wifi nie
    miałam.

    --
    animka

  • 7. Data: 2016-01-07 00:23:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    prezentujacych oferty na stronie i przy podpisywaniu.

    > Poniewaz jednak pogarszaja a nie polepszja oferte, obecnie jestm w Plusie.
    Ale w Plusie nie masz 400 minut na komórkowe w abonamencie i
    stacjonarnych bez ograniczeń za 5 zł. Prawda?

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-01-07 06:30:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W plusie mam wszystko krajowe nolimit 120 bodaize minut na ue i 5 gb internetu. Za
    49.9 miesiecznie,pol roku bezplatnie- stednia wychodzi cos 37 zl miesiecknie. Sama
    karta sim, bo telefony sobie kupuje samodzielnie

  • 9. Data: 2016-01-07 14:43:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 06:30, krzysztofsf pisze:
    > W plusie mam wszystko krajowe nolimit 120 bodaize minut na ue i 5 gb internetu. Za
    49.9 miesiecznie,pol roku bezplatnie- stednia wychodzi cos 37 zl miesiecknie. Sama
    karta sim, bo telefony sobie kupuje samodzielnie
    Jak masz na komórkowe bez limitu to całkiem nieźle. Czy na stacjonarne
    tez można załatwić jakiś no limit?

    --
    animka

  • 10. Data: 2016-01-07 15:35:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wszystko no limit w tej cenie. Stacjonarne tez. Pol roku darmo za przeniesienie do
    nich numeru.wlasnie mija mi pol roku w plusie.