  • 1. Data: 2015-02-03 21:12:48
    Temat: T-Mobile a VPN
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Hej

    Mam ja niezbyt drogi abonament T-Mobile z niezbyt drogi pakietem Internetu,
    ale ... nie chodzi mi VPN. Po prostu nie udaje się zestawić połączenia.
    Wydaje mi się, że zaraz podziękuję T-Mobile bo takich problemów nie mam w 3x
    tańszym dostępie innej sieci.

  • 2. Data: 2015-02-04 07:32:46
    Temat: Re: T-Mobile a VPN
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    re wrote:

> [...]
    > połączenia. Wydaje mi się, że zaraz podziękuję T-Mobile bo takich
    > problemów nie mam w 3x tańszym dostępie innej sieci.

    Ten 3× tańszy dostęp w innej sieci jest też mobilny, czy stacjonarny?
    Jeśli mobilny, to dziwne.

  • 3. Data: 2015-02-04 14:58:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

> [...]
    > problemów nie mam w 3x tańszym dostępie innej sieci.

    Ten 3× tańszy dostęp w innej sieci jest też mobilny, czy stacjonarny?
    ---
    To najtańszy op wirtualny. Daje mały pakiet internetowy na miesiąc przy
    każdym zasileniu. No i VPN działa. Nie widzę powodu by gdziekolwiek miał nie
    działać.

  • 4. Data: 2015-02-05 22:29:02
    Od: K <...@...c>

    On 03/02/2015 20:12, re wrote:
> [...]
    > połączenia. Wydaje mi się, że zaraz podziękuję T-Mobile bo takich
    > problemów nie mam w 3x tańszym dostępie innej sieci.

    mi dziala. zarowno z poziomu telefonu, jak i po przelozeniu karty do modemu.

  • 5. Data: 2015-02-05 22:52:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "K"

> [...]
    > problemów nie mam w 3x tańszym dostępie innej sieci.

    mi dziala. zarowno z poziomu telefonu, jak i po przelozeniu karty do modemu.
    Myślę, że w innej sieci też mi zadziała