  • 1. Data: 2014-11-26 22:36:42
    Temat: T-Mobile coś knuje
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Jak ktoś może pomięta przeszedłem w styczniu na jakiś głupkowaty
    abonament za 39 złotych. Tam były minuty na komórki i bez zmiany na sms.
    Dodatkowo dostałem fona, k?óry co miesiąc coś tam musiał ściągnąć i
    włączał się pakiet danych za 5 zł. No i zadzwonili, że zamienią mi na
    jakiś nowy plan, bez ograniczeń na stacjonarki i komórki i smsy. I 250
    mega neta. Jakieś Jump S. No to się zgodziłem. No i wygląda, że mam.
    Oczywiście musieli popierniczyć coś z fakturą pierwszą, ale wysłali
    korektę.

    O co kaman?

  • 2. Data: 2014-11-27 00:43:21
    Temat: Re: T-Mobile coś knuje
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Smok Eustachy" wydumał(a) w wiadomości ID
> [...]
    > zgodziłem. No i wygląda, że mam. Oczywiście musieli popierniczyć coś z fakturą

    Spisek. Musisz wysłać SmS do PiS oni mają gotową odpowiedź :) Podobno podsyłali
    ostatnio jakieś umowy, gdzie trzeba było postawić "x" zamiast podpisu. Wielu
    _nie_ przeczytało ze zrozumieniem no i PSL dostało punkty w wyborach :]

    --
    Michael________

  • 3. Data: 2014-11-30 00:35:54

    On 26/11/2014 21:36, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > mega neta. Jakieś Jump S. No to się zgodziłem. No i wygląda, że mam.
    > Oczywiście musieli popierniczyć coś z fakturą pierwszą, ale wysłali

    zalisz sie, czy chwalisz?