  • 1. Data: 2016-06-27 21:22:10
    Temat: T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Ćwiczył ktoś takie przejście? Nie mogę znaleźć nic na stronie t-mobile.

    Mam kartę T-Mobile w taryfie Frii z 370zł na koncie (się uzbierało,
    siedziała w komunikatorze GSM).
    Jeśli chciałbym przejść na abonament to środki też przejdą?

    Zdrówko

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2016-06-27 21:38:39
    Temat: Re: T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 21:22:39 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    > siedziała w komunikatorze GSM).
    > Jeśli chciałbym przejść na abonament to środki też przejdą?
    W Plusie przy takiej operacji kasa przepadła.

  • 3. Data: 2016-06-27 22:31:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 21:38, Kris pisze:

    > W Plusie przy takiej operacji kasa przepadła.

    Jak tak to pozostanie pchnąć ją komuś do internetu za stówkę :(

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-06-28 08:32:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 22:31:57 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

    > Jak tak to pozostanie pchnąć ją komuś do internetu za stówkę :(
    Pakiety do chomikuj czy innych tego typu serwisow kup płacąc premium sms i pogoń to
    na allegro. Z 200-250zł odzyskać powinieneś.

  • 5. Data: 2016-06-28 09:17:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 21:22, Irokez pisze:
> [...]
    > siedziała w komunikatorze GSM).
    > Jeśli chciałbym przejść na abonament to środki też przejdą?

    Zapomnij, nawet jednego grosza nie dadzą ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-06-29 19:48:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-06-28 o 08:32, Kris pisze:

    > Pakiety do chomikuj czy innych tego typu serwisow kup płacąc premium sms i pogoń to
    na allegro. Z 200-250zł odzyskać powinieneś.

    Kod za 5GB gryzonia kosztuje 8,61zł a na aledrogo sprzedają za 1,99.
    Znalazłem wymianę na bony Tesco, przelicznik że 42% kasy odzyskam.
    Znacznie lepiej.

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2016-06-29 19:51:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-06-28 o 09:17, Chris pisze:

    > Zapomnij, nawet jednego grosza nie dadzą ...

    Pogadałem na infolini (z abonamentu się dodzwoniłem bo z karty się nie
    dało) i jest jak mówisz.
    Ciekawostka - T-Mobile samo od siebie włączyło 13 miesięcy temu na moim
    numerze usługę "angielski flirt" i bez mojej zgody pobierało 10gr
    codziennie... taki regulamin że mogą...

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2016-06-29 21:45:08
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 19:48, Irokez pisze:

    > Znalazłem wymianę na bony Tesco, przelicznik że 42% kasy odzyskam.
    > Znacznie lepiej.

    Rozwiń proszę. Można kupić bon za SMS Premium? Jakiś link?

    > Zdrówko.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 9. Data: 2016-06-29 23:13:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 21:45, PlaMa pisze:

    > Rozwiń proszę. Można kupić bon za SMS Premium? Jakiś link?

    Kurde, będzie że reklama...
    Ano przez pośrednika, wpisz w goglarke 'zakupy za sms'
    Chwilę to trwa z tego co poczytałem w teście jak to działa, ale lepiej
    poczekać i coś odzyskać niż ma przepaść.
    Timobajlowi dziękuję do końca moich dni za takie wredne uruchamianie na
    siłę usług i kasowanie za nie. Gorzej jak wyłudzające kasę SMS'y, bo tam
    trzeba jednak wysłać SMS aby się zapisać na premium, a timobajl sam
    włącza i trzeba się ekstra wypisywać.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2016-06-30 08:51:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 19:51, Irokez pisze:

> [...]
    > Ciekawostka - T-Mobile samo od siebie włączyło 13 miesięcy temu na moim
    > numerze usługę "angielski flirt" i bez mojej zgody pobierało 10gr

    Dla tego ja z nich zrezygnowałem i poszedłem do innej sieci a dokładnie
    do Virgin i mam święty spokój.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl