  • 1. Data: 2016-11-28 11:39:28
    Temat: T-Mobile także mnie kocha!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nie tylko OsMand mnie kocha. T-Mobile -- także.
    Otrzymałem SMS zapewniający mnie o miłości.
    Wreszcie wszelkie rozmowy za darmo a dodatkowo
    net -- także za darmo. Wszystko to w ramach
    bonusu rejestracyjnego. Należy jedynie wysłać
    (rzecz jasna -- za darmo) SMS o ustalonej treści
    i (również zupełnie za darmo, bez ponoszenia
    kosztów przelewu) doładować konto kwotą 25 pln...

  • 2. Data: 2016-11-28 16:06:57
    Temat: Re: T-Mobile także mnie kocha!!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >(rzecz jasna -- za darmo) SMS o ustalonej treści
    >i (również zupełnie za darmo, bez ponoszenia
    >kosztów przelewu) doładować konto kwotą 25 pln...

    A to jest dla aktualnych klientow, czy tylko dla nowych, co to przy
    okazji rejestracji wyraza ochote zmiany operatora ?

    J.

  • 3. Data: 2016-11-30 01:52:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 583c4813$0$5155$6...@n...neostrada.pl

    > A to jest dla aktualnych klientow, czy tylko dla nowych, co
    > to przy okazji rejestracji wyraza ochote zmiany operatora ?

    Nie wiem -- rejestrowałem starter, który otrzymałem
    przy kupnie Asusa Maxa. Numer jest już w Orange.

    Jutro idę na Pocztę z numerkiem Virgin.
    Mam jeszcze nietknięte 2 Play i 4 Virgin.
    I aktualnie 6 chodzących.
    Oraz 1 zarejestrowany w Virgin, lecz leżący odłogiem.
    Ponadto 1 spodziewam się. :)
    Porządkuję wszystko...
    Chcę kupić tablet z dwiema SIMkami i LTE.

    -=-

    W ostatnich dniach ;) wrześniu 2002 roku, po jakimś qrsie opowiadającym
    o świetlanej ;) przyszłości DSL i obejrzeniu z bliska ;) komórkowych
    masztów, uznałem, że czas drucianego internetu dobiega końca na rzecz
    komórek...

  • 4. Data: 2016-11-30 13:27:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 583c4813$0$5155$6...@n...neostrada.pl

    >Nie wiem -- rejestrowałem starter, który otrzymałem
    >przy kupnie Asusa Maxa. Numer jest już w Orange.

    A dostal ktos SMS przypominajacego o obowiazku rejestracji ?
    Bo ja od VM dostalem ... teraz, przez poprzednie miesiace im sie nie
    spieszylo :-)

    Bo to jest bardzo madre, zeby wlasny klient nie zarejestrowal numeru -
    wtedy mozna odrzucic przeniesienie, bo sie dane nie zgadzaja :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-12-01 02:20:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 583ec5a4$0$5150$6...@n...neostrada.pl

    > A dostal ktos SMS przypominajacego o obowiazku rejestracji ?

    Nie mogłem uruchomić starterów:

    - Virgin
    - T-Mobile
    - Play

    bez wcześniejszej rejestracji.

  • 6. Data: 2016-12-01 12:44:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 583ec5a4$0$5150$6...@n...neostrada.pl
> [...]

    Takie prawo od pewnego czasu, nie dziwne, ze przestrzegaja.

    Mowimy o starszym telefonie, ktorego mozna ciagle uzywac bez
    rejestracji ... kiedy dostaliscie przypomnienie, ze ciagle
    niezarejestrowany ?

    Mama w Orange dostala dosc dawno, pobiegla do salonu, choc jej mowie
    ze nie trzeba, bo obiecali nagrody, a tam "pani numer juz jest
    zarejestrowany".

    A ja na kilka nie dostalem, ale moze gdzies sie zapodzial, to rzadko
    uzywane numery.

    Jeden operator wyslal, ze mozna zarejestrowac przy pomocy
    potwierdzenia z innego, zarejestrowanego numeru.

    No i nie wiem - oni chcieli rejestrowac, czy chcieli klientow przejac
    ?

    Bo teraz co innego, coraz blizej termin, a oni jednak chca klientow
    utrzymac.

    J.