  • 1. Data: 2015-02-19 12:43:25
    Temat: T-mobile zmienia warunki w JUMP
    Od: gawfron <g...@4...pl>

    Tmobile postanowiło, że klienci w wysokim abo mieli za dobrze, i
    jednostronnie zmienił warunki umowy (obciął nielimitowane UE).
    Równocześnie łaskawie zgodził się, że w związku ze zmianą umowy klient
    może ją zerwać - ale jeśli miał do umowy fona, to nadal musi płacić :>

    Jak to jest, że normalna firma musi dotrzymywać warunków umowy, a korpo
    może ją sobie bimbać?
    Nie można w takiej sytuacji poinformować operatora, że nie zamierza się
    umowy zrywać, ale wymaga się jej dotrzymania na dotychczasowych warunkach?

  • 2. Data: 2015-02-19 13:13:14
    Temat: Re: T-mobile zmienia warunki w JUMP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gawfron" napisał w wiadomości
> [...]
    >płacić :>
    >Jak to jest, że normalna firma musi dotrzymywać warunków umowy, a

    Skutek rozsadnej umowy, a ktos mi nawet wmawial ze wymuszonej przez
    nasze urzedy skarbowe - skoro masz umowe na swiadczenie uslug i
    sprzedaz telefonu na raty,
    to swiadczenie uslug wypowiadasz, ale raty za telefon zostaja.

    >Nie można w takiej sytuacji poinformować operatora, że nie zamierza
    >się umowy zrywać, ale wymaga się jej dotrzymania na dotychczasowych
    >warunkach?

    temat na wyzsza dyskusje prawnicza, ale masz punkt dla siebie
    http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/alior-b
    ank-ukrarany-przez-uokik-chodzi-o,141,0,1707917.html

    "Tymczasem zmiana warunków umowy terminowej jest dozwolona jedynie za
    zgodą obu stron.
    Konsument, który nie zgadza się na nowy regulamin, a możliwość
    zmiany nie została zawarta
    w umowie w tak zwanej klauzuli modyfikacyjnej, ma prawo kontynuować ją
    na uzgodnionych
    warunkach do końca ustalonego terminu."

    Dziedzina niby inna, ale urzad ten sam :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-02-19 22:54:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 12:43:22 UTC+1 użytkownik gawfron napisał:
> [...]
    > umowy zrywać, ale wymaga się jej dotrzymania na dotychczasowych warunkach?

    Ciekawe, czy w takim razie jest mozliwosc zwrotu zakupionego telefonu bedacego
    elementem umowy wiazanej, z zadaniem zwrotu wplaconych rat?

  • 4. Data: 2015-02-20 00:51:51
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-19 o 22:54, krzysztofsf pisze:

    > Ciekawe, czy w takim razie jest mozliwosc zwrotu zakupionego telefonu bedacego
    elementem umowy wiazanej, z zadaniem zwrotu wplaconych rat?

    hmm... a nie wystarczy stwierdzenie "Nie zgadzam się na zmianę umowy"?

    W sumie do tanga trzeba dwojga

  • 5. Data: 2015-02-20 04:31:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 20 lutego 2015 00:51:59 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:

    elementem umowy wiazanej, z zadaniem zwrotu wplaconych rat?

    > hmm... a nie wystarczy stwierdzenie "Nie zgadzam się na zmianę umowy"?
    >
    > W sumie do tanga trzeba dwojga

    Zmieniajac warunki informuja cie, ze mozesz na tej podstawie ja wypowiedziec.

    albo sie zgadzas, albo wypowiadasz i placisz wysokie raty za telefon, nie posiadajac
    zadnych uslug telefonicznych.

  • 6. Data: 2015-02-20 07:49:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 00:51:51 +0100, PlaMa napisał(a):
    elementem umowy wiazanej, z zadaniem zwrotu wplaconych rat?

    > hmm... a nie wystarczy stwierdzenie "Nie zgadzam się na zmianę umowy"?

    Wystarczy ... i odetna telefon :-)

    > W sumie do tanga trzeba dwojga

    W przypadku umow dlugotrwalych normalna rzecza jest, ze warunki moga
    ulec zmianie. Wtedy jedna strona proponuje nowe, a druga przyjmuje ...
    lub zaprzestaja dalszego swiadczenia.

    J.

  • 7. Data: 2015-02-20 07:53:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2015 13:54:58 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Ciekawe, czy w takim razie jest mozliwosc zwrotu zakupionego
    > telefonu bedacego elementem umowy wiazanej, z zadaniem zwrotu
    > wplaconych rat?

    W zasadzie ... powinna byc.
    Pomniejszona o ewentualny koszt amortyzacji.

    Tylko czy w tym przypadku sad to uzna ...

    J.

  • 8. Data: 2015-02-20 08:28:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "krzysztofsf"

> [...]
    >
    > W sumie do tanga trzeba dwojga

    Zmieniajac warunki informuja cie, ze mozesz na tej podstawie ja

    ---
    Nie nie. Jeśli się nie zgadzasz na zmianę umowy to ONI ją wypowiadają.

    ...i placisz wysokie raty za telefon, nie posiadajac zadnych uslug
    telefonicznych.
    ---
    To policz te "raty" jak umowy nie ma.

  • 9. Data: 2015-02-20 09:06:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 20 lutego 2015 08:28:58 UTC+1 użytkownik re napisał:
> [...]
    > Nie nie. Jeśli się nie zgadzasz na zmianę umowy to ONI ją wypowiadają.
    >
    > ...i placisz wysokie raty za telefon, nie posiadajac zadnych uslug

    Popatrzalem na aktualne cenniki.
    Moze sie faktycznie opacac przy tych taryfach, w ktorych taki SG5 kosztowal 9,90 na
    start.