  • 1. Data: 2009-05-18 22:54:05
    Temat: [TECH] Wygrzewanie proszku
    Od: Dafca <d...@i...pl>

    Dobry!

    Czy ktoś trenował malowanie proszkowe kapy sprzęgłowej? Jest w niej
    fabrycznie osadzony szklany wziernik oleju beżowym silikonem? Kapę mam
    wypiaskowaną i w zasadzie jutro miałem jechać po jakąś dobrą czarną farbę w
    połysku ale wiem, że moje umiejętności malarskie będą odbiegać od
    zamierzonego efektu i kusi mnie żeby spróbować ten proszek. Byłoby ładnie i
    gładko pomalowane jak fabryka tylko czy wygrzewanie w piecu nie zabije mi
    tego silikonu i uszczelki pod szkiełkiem? Ewentualnie czy łatwo to potem
    samodzielnie uszczelnić?

    --
    pozdrawiam
    Dafca

  • 2. Data: 2009-05-19 11:57:35
    Temat: Re: Wygrzewanie proszku
    Od: v...@p...onet.pl

    On 19 Maj, 00:54, Dafca <d...@i...pl> wrote:
> [...]
    > tego silikonu i uszczelki pod szkiełkiem? Ewentualnie czy łatwo to potem

    witam. proszek wygrzewa sie w temp 250 wiec ten silikon moze sie
    spalic .
    vivaldi bmw k 100