  • 1. Data: 2009-02-10 10:49:29
    Temat: [TECH] cbr 600 rr pc 40 - pytanie o dławienie
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Stoi sobie Wegielek u Żwirka, dłubanie idzie na całego i nagle
    niespodzianka - w dolotach widac kryzy, takie na pół średnicy. Manuala
    żadnego ni ma i teraz pytanie - czy to tak ma być (nie sądzę) czy to
    jakiś kastrat ? Jesli tak, to może ktoś ma info jak one były kastrowane
    ? Motur z Francji, papierów oficjalnych z mocą itp brak.

    Sekju from demałntejn.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 2. Data: 2009-02-10 11:10:10
    Temat: Re: [TECH] cbr 600 rr pc 40 - pytanie o dławienie
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    > Archiwum: http://news.riders.pl
    > FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

    Tylko mnie od czepialskich swinek nie wyzywaj, co ja winny ze uwaznie
    czytam: jak sie juz uporasz z padakami w stopce to zauwaz ze archiwum i
    Moumaxa juz nie istnieje wiec oferta z tejze stopki jest falszywa obietnica
    [emot-sremot].
    Cieszesiezemoglempomoc.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 3. Data: 2009-02-10 11:16:40
    Temat: OT Re: [TECH] cbr 600 rr pc 40 - pytanie o dławienie
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Tylko mnie od czepialskich swinek nie wyzywaj

    Od czepialskich nie, po prostu śmiecisz w temacie. Priva mojego nie masz ?
    Dziękuję.

  • 4. Data: 2009-02-10 12:11:33
    Temat: Re: OT Re: [TECH] cbr 600 rr pc 40 - pytanie o dławienie
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Magic pisze:

    > Od czepialskich nie, po prostu śmiecisz w temacie. Priva mojego nie masz ?
    > Dziękuję.

    nie przesadzaj, przyjamniej sie dowiedziałem ze maxowego archiwum juz
    nie ma :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-02-10 12:16:21
    Temat: Re: OT Re: [TECH] cbr 600 rr pc 40 - pytanie o dławienie [OT] [NTG] [SPAM] [POGADUCHA]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Od czepialskich nie, po prostu śmiecisz w temacie. Priva mojego nie masz ?
    > Dziękuję.

    Najmocniej przepraszam i w ramach gestow pojednawczych przeprosze takze
    kolege "MAKARENA. Bede dzwonil albo pisal SMS-y gdyz Twgo priva (tu i teraz)
    nie mam.

  • 6. Data: 2009-02-10 12:24:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:
> [...]
    >
    > Najmocniej przepraszam i w ramach gestow pojednawczych przeprosze takze
    > kolege "MAKARENA. Bede dzwonil albo pisal SMS-y gdyz Twgo priva (tu i

    Aha, nie wierze :)
    No to skoro sobie posmiecilismy to może dla odmiany pokasujemy co
    niepotrzebne ?