  • 1. Data: 2020-02-17 15:56:47
    Temat: TI na Firefox
    Od: s...@g...com

    Nie działa mi strona TI na ognistym lisie. Na Google Chrome wszystko jest OK. Też tak
    macie? Jak temu zaradzić?

  • 2. Data: 2020-02-17 19:40:26
    Temat: Re: TI na Firefox
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 17.02.2020 o 15:56, s...@g...com pisze:
    > Nie działa mi strona TI na ognistym lisie. Na Google Chrome wszystko jest OK. Też
    tak macie? Jak temu zaradzić?

    SOA#1

    P.P.

  • 3. Data: 2020-02-17 20:57:13
    Od: Nife Sima <g...@s...org>

    On 17.02.2020 15:56, s...@g...com wrote:
    > Nie działa mi strona TI na ognistym lisie. Na Google Chrome wszystko jest OK. Też
    tak macie? Jak temu zaradzić?

    Jakieś błędy wypisywane są w konsoli webowej? (Ctrl-Shift-I). Może coś
    Ci się uda wygooglować..

    pz

  • 4. Data: 2020-02-19 01:33:29
    Od: "Adam Schodowy" <a...@g...pl>

    "Nife Sima" <g...@s...org> wrote in message
> [...]

    a obczaj gumtree
    certyfikat ssl im się zdezaktualizował albo czy coś i efekt analogiczny. a
    chromowi - nie przeszkadza
    ale sprawdź czy sam masz dobrze stawiony zegar i datę

    ale http bez s pod ff śmiga
    http://www.ti.com/