  • 1. Data: 2018-12-05 16:49:07
    Temat: TIr-jechał pod prąd
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Jeżeli ktoś uważał ze to są lepsi kierowcy bo mają kupę km przejechanych
    (ja nie)
    to może się sam przekonać co oni potrafią
    https://wiadomosci.wp.pl/wroclaw-jechal-tirem-pod-pr
    ad-przeciez-nikogo-nie-zabilem-6324274678314625a

    fragment artykułu "Mężczyzna chyba nie rozumiał, dlaczego został
    zatrzymany. Twierdził bowiem, że przecież nic się nie stało, bo nikt nie
    zginął. Miał również pretensje o to, że funkcjonariusze go zatrzymali
    niepotrzebnie i przeszkadzają mu w pracy, obarczając kosztami postoju -
    tłumaczy sierż. Perec.

    Policjanci zatrzymali kierowcy prawo jazdy. Mężczyźnie grozi wysoka
    grzywna, a nawet zakaz prowadzenia pojazdów."

    Podobnie jest u nas w Bielsku-Białej, ul. Krakowska jest na sporym
    odcinku jednokierunkowa, ale to nie dociera do tir-owców i nie ma dnia
    żeby jakiś nie próbował
    się przebić pod prąd
    https://www.facebook.com/bielskiedrogi/

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-12-05 18:23:37
    Temat: Re: TIr-jechał pod prąd
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 09:49:11 UTC-6 użytkownik Janusz napisał:
    > Jeżeli ktoś uważał ze to są lepsi kierowcy bo mają kupę km przejechanych
    > (ja nie)

    Tlumacze z Twojego na popularne:

    Lekarz po pijaku jechal. WSZYSCY LEKARZE TO PIJACY! I zlodzieje! Bo kazdy pijak to
    zlodziej!

    Ta sama klasa demagogii.

    Po drogach jezdza tysiace ciezarowek. Generalizowanie w ten sposob do niczego nie
    prowadzi. No dobra, do polechtania malego ego niektorych. Mi to nie potrzebne.

  • 3. Data: 2018-12-05 21:37:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-05 o 18:23, s...@g...com pisze:

    > Tlumacze z Twojego na popularne:
    >
    > Lekarz po pijaku jechal. WSZYSCY LEKARZE TO PIJACY! I zlodzieje! Bo kazdy pijak to
    zlodziej!

    > Ta sama klasa demagogii.
    Pierdolisz jak potłuczony, to jest kierowca zawodowy który NIE widział
    problemu
    w tym że jedzie pod prąd, ludzie musieli na pobocze uciekać bo ich
    taranował, dlatego też mu od razu prawko zabrali za taką jazdę.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-12-06 02:49:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 05.12.2018 o 16:49, Janusz pisze:

    > Miał również pretensje o to, że funkcjonariusze go zatrzymali
    > niepotrzebnie i przeszkadzają mu w pracy, obarczając kosztami postoju -
    > tłumaczy sierż. Perec.

    Dobrze przeszkolony i zmotywowany pracownik. Wszystko w imię wydajności.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2018-12-06 02:52:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-05 o 21:37, Janusz pisze:

> [...]
    > w tym że jedzie pod prąd, ludzie musieli na pobocze uciekać bo ich
    > taranował, dlatego też mu od razu prawko zabrali za taką jazdę.

    Podejście części kierowców zawodowych: ja jestem w pracy, mi się
    śpieszy a reszta ma mi z drogi spierdalać.
    I żeby nie było że naskakuje na tirowców, wszelkiej maści dostawcy
    w busach nie widzą problemu z zaparkowaniu na zakazie a bywa
    że i zatrzymaniu ruchu bo on tu musi paczkę dostarczyć.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-12-06 04:22:23
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 14:37:44 UTC-6 użytkownik Janusz napisał:

    > Pierdolisz jak potłuczony,
    Aha, kultura z ciebie wylazi.

    > to jest kierowca zawodowy który NIE widział
    > problemu
    > w tym że jedzie pod prąd, ludzie musieli na pobocze uciekać bo ich
    > taranował, dlatego też mu od razu prawko zabrali za taką jazdę.

    I na podstawie zachowania jednego kierowcy klasyfikujesz wszystkich. OK

    Wszyscy Janusze to buraki.
    Zgodzisz sie?

  • 7. Data: 2018-12-06 09:18:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-06 o 04:22, s...@g...com pisze:

    > Aha, kultura z ciebie wylazi.
    sam zaczołeś
    https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/a.3788
    36235624159/1161956140645494/?type=3&theater

    > I na podstawie zachowania jednego kierowcy klasyfikujesz wszystkich. OK
    >
    > Wszyscy Janusze to buraki.
    > Zgodzisz sie?

    Sam jesteś burak.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2018-12-06 09:19:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-06 o 02:52, RadoslawF pisze:

> [...]
    > w busach nie widzą problemu z zaparkowaniu na zakazie a bywa
    > że i zatrzymaniu ruchu bo on tu musi paczkę dostarczyć.
    dokładnie, nie ma dnia żeby nie było takiej sytuacji

  • 9. Data: 2018-12-06 09:31:19
    Od: p...@g...com

    o ile dziadka co jezdzi w niedziele do kosciola mozna jakos usprawiedliwic to
    kierowca zawodowy powinien dostac maksymalne sankcje bo niestety nie rokuje

  • 10. Data: 2018-12-06 09:46:23
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 06 Dec 2018 02:52:43 +0100, RadoslawF wrote:
    > Podejście części kierowców zawodowych: ja jestem w pracy, mi się śpieszy
    > a reszta ma mi z drogi spierdalać.

    Ale to nie tylko u kierowców zawodowych. U (części) tych nie-zawodowych
    osobników też można te cechy dostrzec. Nie mam przekonania czy proporcje
    w obu populacjach różnią się jakoś znacząco.

    Mateusz