  • 1. Data: 2007-08-24 21:39:41
    Temat: TKT <> GTS
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Co to sie dzisiaj powalilo w ICM ze od ich routerow do hosta docelowego
    w GTS pingi maja ~700 ms ? a juz nie mowiac o ilosci straconych pakietow.
    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 2. Data: 2007-08-24 22:04:33
    Temat: Re: TKT <> GTS
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:
    > Co to sie dzisiaj powalilo w ICM ze od ich routerow do hosta docelowego
    > w GTS pingi maja ~700 ms ? a juz nie mowiac o ilosci straconych pakietow.

    bo normalnie ten ruch nie idzie przez atmana.

  • 3. Data: 2007-08-24 22:58:29
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:
    > Co to sie dzisiaj powalilo w ICM ze od ich routerow do hosta docelowego
    > w GTS pingi maja ~700 ms ? a juz nie mowiac o ilosci straconych pakietow.

    5. taro-dbp2-so-7-0-0.net.ipartners.pl
    0% 27 27 7 6
    9 36

    6. taro-wawa2-so-4-0-0.net.ipartners.pl
    45% 15 27 7 7
    7 9
    7. taro7-ge1-0-0-50.net.ipartners.pl
    0% 26 26 7 6
    7 8
    8. icm-r1-193-219-28-233.rtr.net.icm.edu.pl
    0% 26 26 283 141
    232 283
    9. icm-s4-213-135-50-35.rtr.net.icm.edu.pl
    0% 26 26 282 141
    232 286
    10. sunsite.icm.edu.pl
    0% 26 26 282
    138 232 283

    pytanie jak najbardziej do icmu bo skok jest na ich routerze.

    a co ma do tego TKT ?

    Wojtek

  • 4. Data: 2007-08-24 23:14:08
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    crazy bejbi pisze:
    > a co ma do tego TKT ?

    To ze laczac sie z pracy do domu wywalalo mnie co chwile.

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 5. Data: 2007-08-25 06:57:09
    Od: Daniel <d...@d...poczta.fm>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:
    > Co to sie dzisiaj powalilo w ICM ze od ich routerow do hosta docelowego
    > w GTS pingi maja ~700 ms ? a juz nie mowiac o ilosci straconych pakietow.
    Czasami warto zajrzeć na NOC Pioniera - rekonfigurowali swoje routery
    ostatnio i pewnie stąd te problemy.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 6. Data: 2007-08-25 07:44:01
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:
    > Co to sie dzisiaj powalilo w ICM ze od ich routerow do hosta docelowego
    > w GTS pingi maja ~700 ms ? a juz nie mowiac o ilosci straconych pakietow.

    wczoraj jakies problemy byly na styku Atman - GTS byc moze tez GTS do
    innych operatorow

  • 7. Data: 2007-08-25 08:46:07
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Sied@r <s...@d...lub.pl> wrote:

    > wczoraj jakies problemy byly na styku Atman - GTS byc moze tez GTS do
    > innych operatorow

    Była awaria switcha GTSu. Naprawiona wczoraj wieczorem.

    --
    ŁT

  • 8. Data: 2007-08-25 09:38:06
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Lukasz Trabinski pisze:

    > Była awaria switcha GTSu. Naprawiona wczoraj wieczorem.

    to chyba sie znowu zepsul. edimax ? ;]

  • 9. Data: 2007-08-25 16:59:07
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    K pisze:

    > to chyba sie znowu zepsul. edimax ? ;]

    Nie, jest nie kompatybilny ze switchem TKT D-linka. ;)

  • 10. Data: 2007-08-25 17:44:33
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    MarC0 pisze:

    > Nie, jest nie kompatybilny ze switchem TKT D-linka. ;)

    widocznie tftp ktore postawili na xp-ku nie zapodalo firmware dla tego
    dlinka. zdarza sie, nawet najlepszym ;]