  • 1. Data: 2012-04-19 20:41:49
    Temat: TOR RADOM w najbliższą niedzielę
    Od: songoku <g...@g...com>

    Siemanko.

    Dawno mnie nie było... :-)

    Ma ktoś ochotę się wybrać w niedzielę?
    150PLN na cały dzień, 75PLN za pół dnia...
    Pogoda ma być ok.

    AZ? Tytus?

    Pzdr
    Songoku

  • 2. Data: 2012-04-19 20:47:00
    Temat: Re: TOR RADOM w najbliższą niedzielę
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 08:41 PM, songoku wrote:

    > Dawno mnie nie było... :-)
    >
    > Ma ktoś ochotę się wybrać w niedzielę?
    > 150PLN na cały dzień, 75PLN za pół dnia...
    > Pogoda ma być ok.
    >
    > AZ? Tytus?

    A może Lublyn pod koniec miesiąca?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-04-19 20:56:09
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 19 Kwi, 20:47, AZ <a...@g...com> wrote:

    > A mo e Lublyn pod koniec miesi ca?
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    27.04 wypadam na zlot KHI na 3 dni więc kiepa. Później jest weekend
    mayowy... Lublin też w najbliższej przyszłości planuje, ale Radom
    blisko to tak na rozruszanie git a Lublin to już cała wyprawa z
    przyczepką itd...

    To jak?

  • 4. Data: 2012-04-19 21:11:04
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 19 Kwi, 20:47, AZ <a...@g...com> wrote:

    > A mo e Lublyn pod koniec miesi ca?
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    27 jade na rozpoczęcie sezony z KHI, więc nie koniecznie...później
    weekend mayowy... Radom blisko i na rozgrzewke w sam raz... Lublin to
    już cała wyprawa a tu hop siup i jesteś na miejscu. Lublin też na
    pewno, ale to pewnie dopiero w maju...

    To jak?

  • 5. Data: 2012-04-19 21:14:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 09:11 PM, songoku wrote:

> [...]
    > weekend mayowy... Radom blisko i na rozgrzewke w sam raz... Lublin to
    > już cała wyprawa a tu hop siup i jesteś na miejscu. Lublin też na

    Jazdy są 29.04, 1.05 i 3.05.

    > To jak?

    Ja odpadam bo mam parchy na felgach a moto świeżo malowane.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-04-19 21:18:05
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 19 Kwi, 21:14, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Jazdy s 29.04, 1.05 i 3.05.
    >  >> To jak?
    >
    >  >
    > Ja odpadam bo mam parchy na felgach a moto wie o malowane.
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Szkoda :-( Ja chce jechać ale towarzystwa szukam... Nad Lublinem będę
    myślał, na przyczepce moto? Tytus się wybiera?

  • 7. Data: 2012-04-19 21:20:20
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 19 Kwi, 21:14, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >  >> To jak?
    >
    >  >
    > Ja odpadam bo mam parchy na felgach a moto wie o malowane.

    szkoda :-( Ja chcę jechać i towarzystwa szukam... Nad Lublinem
    pomyślę, na przyczepce planujecie jechać? Tytus też jedzie?

  • 8. Data: 2012-04-19 21:27:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 09:20 PM, songoku wrote:

    > szkoda :-( Ja chcę jechać i towarzystwa szukam... Nad Lublinem
    > pomyślę, na przyczepce planujecie jechać? Tytus też jedzie?

    No planujemy z przyczepką, rano wyjazd, wieczorem powrót.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-04-19 21:29:56
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 19 Kwi, 21:27, AZ <a...@g...com> wrote:

    >  >
    > No planujemy z przyczepką, rano wyjazd, wieczorem powrót.
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    jak by co to macie miejsce na przyczepie? Pasy mam swoje :-D

  • 10. Data: 2012-04-19 21:31:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 09:29 PM, songoku wrote:

    > jak by co to macie miejsce na przyczepie? Pasy mam swoje :-D

    Narazie jest, trza było by zobaczyć czy uda się upchnąć zółte i dwa KHI.

    --
    Artur
    ZZR 1200