  • 1. Data: 2018-06-09 19:54:13
    Temat: [TOT] kolejne pozaoptymalne pytanie
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam moderację, ale czasem muszę... ciągne jak zawsze... to o co
    zawsze tu pytam...

    czy coś takiego
    https://kamami.pl/moduly-rozszerzajace-rpi-3-model-b
    /569342-google-aiy-voice-kit-modul-rozpoznawania-mow
    y-dla-raspberry-pi-3b3b2b-adafruit-3602.html
    to jest w jakimś stopniu przydatne tym debilom co bezczelnie czasem
    sobie coś konstruują?

  • 2. Data: 2018-06-09 20:39:55
    Temat: Re: [TOT] kolejne pozaoptymalne pytanie
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    aaaaa, przepraszam, znowu zapomniałem - chodzi o 8051!

    (taki półdżołk)

  • 3. Data: 2018-06-10 12:54:46
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-09 o 20:39, denat 'POPIS/EU pisze:
    > aaaaa, przepraszam, znowu zapomniałem - chodzi o 8051!
    >
    > (taki półdżołk)

    Tu masz opisane jak złożyć to cudo.

    https://aiyprojects.withgoogle.com/voice#assembly-gu
    ide-1-get-the-voice-kit-sd-image

    A co chciałbyś żeby 8051 w tym robił?
    Załączał zasilanie?

  • 4. Data: 2018-06-10 23:05:39
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > A co chciałbyś żeby 8051 w tym robił?
    > Załączał zasilanie?

    dzięki,
    potrzeba mi rozpoznawanie JEDNEGO słowa...

    a tak przy okazji,
    jak powinien być zbudowany poprawny tor audio dla takiego rozpoznwacza?

  • 5. Data: 2018-06-10 23:15:17
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Panie Paskal!
    mam zagadnienie...

    Ktoś zainteresowany?

  • 6. Data: 2018-06-11 16:12:42
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-10 o 23:05, denat 'POPIS/EU pisze:

    > dzięki,
    > potrzeba mi rozpoznawanie JEDNEGO słowa...
    >
    > a tak przy okazji,
    > jak powinien być zbudowany poprawny tor audio dla takiego rozpoznwacza?

    Jeśli jedno słowo, to może to?
    Jest kompletne, proste i autonomiczne (nie musi być podłączone do sieci)

    https://kamami.pl/rozpoznawanie-mowy/557953-easyvr-s
    hield-30-voice-recognition-shield.html

  • 7. Data: 2018-06-11 16:34:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-11 o 16:12, t-1 pisze:

    W BOTLAND jest za 99zł.

  • 8. Data: 2018-06-11 19:58:58
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dzięki,
    ale tak przy okazji, to VR to jakaś wiedza tajemna?

    niby dlaczego jest biblioteka do rozpoznawania obrazów,
    a nie ma do rozpoznawania dźwięków...

  • 9. Data: 2018-06-11 20:13:37
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    ?

  • 10. Data: 2018-06-11 20:16:26
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    https://helion.pl/ksiazki/opencv-3-komputerowe-rozpo
    znawanie-obrazu-w-c-przy-uzyciu-biblioteki-opencv-ad
    rian-kaehler-gary-bradski,opencv.htm#format/d