  • 1. Data: 2018-10-10 20:47:28
    Temat: [TOT] skala
    Od: jestem po drukarkach 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    Czy Ktoś może zna algorytm wyliczania wartości skali logarytmicznej ale
    poprzez dodawanie do poprzednio wyliczonej wartości? (tak nie wiem
    dlatego pytam)

  • 2. Data: 2018-10-10 20:53:18
    Temat: Re: [TOT] skala
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 10 Oct 2018 20:47:28 +0200, jestem po drukarkach 'POPiS/EU wrote:

    > Czy Ktoś może zna algorytm wyliczania wartości skali logarytmicznej ale
    > poprzez dodawanie do poprzednio wyliczonej wartości? (tak nie wiem
    > dlatego pytam)

    Prawdopodobnie tak

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2018-10-10 21:20:24
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2018-10-10 20:53, Roman Tyczka wrote:

    > Prawdopodobnie tak

    Hehe :)

  • 4. Data: 2018-10-17 20:35:17
    Od: jestem po drukarkach 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    no tak
    widzę u Szanownego Kolegi nowomowę optymalną...

    prawdopodobnie tak - znaczy że 50% na tak i 50% na nie?

    to taki wstęp do "kalkulatora probabilistycznego" [R]?

  • 5. Data: 2018-10-17 22:20:32
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 17 Oct 2018 20:35:17 +0200, jestem po drukarkach 'POPiS/EU wrote:

    > no tak
    > widzę u Szanownego Kolegi nowomowę optymalną...
    >
    > prawdopodobnie tak - znaczy że 50% na tak i 50% na nie?
    >
    > to taki wstęp do "kalkulatora probabilistycznego" [R]?

    50% Polaków nie wie, że stanowi połowę społeczeństwa... do której grupy
    należysz?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka