  • 11. Data: 2018-04-15 23:52:29
    Temat: Re: TPMS jak...
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-15 o 07:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Straszny pechoweic z ciebie, zeby złapać kapcie w dwóch oponach na raz.

    Nie ze mnie, z Ciebie.

  • 12. Data: 2018-04-15 23:53:19
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Wystarczy przejechać przez kolczatkę. Tak rzadko się chyba to nie
    > zdarza? ;-)

    Można założyć koła po zimie

  • 13. Data: 2018-04-16 04:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Można założyć koła po zimie

    Umiesz sobie sam zmienic koła i nie wiesz, ze cisnienie nalezałoby
    sprawdzic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 14. Data: 2018-04-16 05:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Nie ze mnie, z Ciebie.

    To ma być jakas forma młodziezowej pyskówki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 15. Data: 2018-04-16 17:01:41
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu sobota, 14 kwietnia 2018 14:28:31 UTC+2 użytkownik kloi napisał:
    > ...sobie poradzić, jak zablokować?
    >
    > czujniki drogie i niewymienna bateria
    >
    > chce mieć dwa komplety felg z oponami
    >

    > wymyśliłem że zdemontuje czujniki, wrzucę je do buteleczki z dorobionym
    > zaworkiem, napompuje butelkę i będę woził w bagażniku

    Dobry patent dla sknerusów ;-))

    Tak poważnie - można kupić drugi komplet zamienników czujników za ok. 400zł
    zaprogramowanych dokładnie tym samym kodem, co oryginalne. Nie tracisz
    funkcjonalności, a koszt niewielki, trzeba tylko oznaczyć który kod zczytany jest z
    którego koła i zamontować tak samo. Mam zamienniki Autel i działają bez najmniejszych
    problemów.

  • 16. Data: 2018-04-16 19:38:55
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-16 o 04:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Umiesz sobie sam zmienic koła i nie wiesz, ze cisnienie nalezałoby
    > sprawdzic?

    Co to za głupkowate wywody ?

  • 17. Data: 2018-04-16 19:40:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-16 o 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > To ma być jakas forma młodziezowej pyskówki?

    Sądzisz po sobie ?

  • 18. Data: 2018-04-16 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Co to za głupkowate wywody ?

    Co to za głupkowate pytanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 19. Data: 2018-04-16 20:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Sądzisz po sobie ?

    Czyli jednak...
    Dzieki i pa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 20. Data: 2018-04-18 09:33:10
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "kloi" <s...@f...pl> napisał w wiadomości

    > wymyśliłem że zdemontuje czujniki, wrzucę je do buteleczki z
    > dorobionym zaworkiem, napompuje butelkę i będę woził w bagażniku

    Nie zadziała, bo ustrojstwo zapewne mierzy różnicę ciśnień pomiędzy
    wnętrzem i zewnętrzem opony. Wewnątrz butelki będzie takie samo z każdej
    strony ustrojstwa. Możesz równie dobrze umieścić je bez butelki luzem w
    bagażniku ;-)

    --
    Yogi(n)