  • 51. Data: 2020-01-26 23:29:08
    Temat: Re: TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pieszy widzi pasy.
    Nie oglądałeś filmu szkoleniowego "Nie lubię poniedziałku"?

    -----

  • 52. Data: 2020-01-27 13:05:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Władowałem się tak w kufer samochodu.
    >Rowerem.
    >Jakby nie cwaniaczył i nie wyprzedził mnie na skręcie w lewo na
    >skrzyżowaniu, to by miał nieporysowany ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=rmKuMd7ngzg

    Jakby nie cwaniaczyl, to by mial nieporysowany :-P

    >Co do odstępu to jeździj po mieście tak, żeby zabezpieczyć się przed
    >stanięciem każdego w miejscu, powodzenia.
    >Mam OC więc co mi czyjś lakier, natomiast co do babci tej czy
    >jakiejkolwiek inne to spie..... z miejsca wypadku zanim zdążysz wyjść
    zna kierownicy.

    -----
    > wbrew pozorom dwukółki na ogół słabo hamują.

    J.

  • 53. Data: 2020-01-27 18:59:57
    Temat: Re: TV4. Pierwszeństwo.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Idźże stąd głupku

    Macie z Leo tych samych rodziców?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 54. Data: 2020-01-27 19:01:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-27 18:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Macie z Leo tych samych rodziców?

    Ścierwo.

  • 55. Data: 2020-01-27 19:16:28
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > I teraz uzasadnij dlaczego majac zielone swiatlo nie musisz ustepowac
    > na skrzyzowaniu tym z prawej :-)

    Bo kurwa to oni mi mają ustąpić, bo w razie zdarzenia, okaże się, że mieli
    czerwone!?!? ???

    Ale gdy skręcam na zielonym S-1 w lewo to mnie jak najbardziej obowiązuje
    pewien przepis najniższego poziomu, czyli ustawy, i mam tych spodziewanych
    jadących z naprzeciwka przepuścić..

    Umieszczanie S-1 na łamanym pierwszeństwie (czyli znak pionowy) jest
    niezgodne z rozporządzeniem dla drogowców, więc przestań pierdolic w końcu.
    PROSZĘ!

    Ale ten sam przepis mnie nie obowiązuje, gdy skręcam/zawracam [1] na
    zielonym S-3, bo tym razem rozporządzenie o światłach ma pierwszeństwo

    Aha i do wszystkich specjalistów od świateł i pierwszeństwa z prawej po
    przejechaniu sygnalizatora:

    PIERWSZEŃSTWO USTALA SIE PRZED SKRZYŻOWANIEM

    I jeszcze do IDIOTÓW od bezwzględnego pierwszeństw pieszego na przejściu,
    niezależnie od tego czy miał czerwone:

    Kierującego nie interesuje co to się wyświetla pieszemu, ma zielone, więc
    korzysta z pierwszeństwa przejazdu, nie może być tak, że obaj mają
    pierwszeństwo -- wlazł pieszy na zielonym, to jak Roman pisał (i ja), trzeba
    mu umożliwić zejście bezpiecznie z jezdni (nie mylic z pierwszenstwiem)
    Nie jest i nie było celem ustawodawcy, żeby pieszy mógł wejść w dowolnej
    chwili na przejściu kierownanym na jezdnie, i miał pierwszeństwo "bo wlazł"

    I zachęcam tych keyboard warriorów do wyjścia z domu i przebycia
    kilkusettysięcy kilometrów.
    Zielonego stworka też, głupi nie jest, ale ma odchyły...

    --
    'Tom N'

  • 56. Data: 2020-01-27 19:29:14
    Temat: Re: TV4. Pierwszeństwo pieszego.
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    PlaMa w

    > Łojezu.

    Czyli zamiast przeczytać paragraf, to sie do rydzyka odwołujsze.

    > Wyobraź sobie drogę jednojezdniową, dwupasmową z pasami prowadzącymi w
    > przeciwnych kierunkach. Na tej drodze jest przejście oznaczone P-10 oraz
    > D-6. Jest także sygnalizacja świetlna. Dla pełnej jasności sytuacji -
    > brak jest przejazdu dla rowerzystów.
    > Zechcesz mi dopasować tutaj swoją teorię o pierwszeństwie na skrzyżowaniu?

    Gdybys poczytał, to byś nie pytał o to co RoMan uszczegółowił w kolejne
    wiadomości.

    Pa kmiocie na miesiąc

    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2020-01-27 19:31:44
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Leo56 w

    I pa anonimku kryjący się za anonymizerem na wieki...

    No chyba, że ty to zielony "przy agorze" ;P

    --
    'Tom N'

  • 58. Data: 2020-01-27 19:55:35
    Temat: Re: TV4.
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    Użytkownik "'TomN'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    d.200127.invalid...

    > Kierującego nie interesuje co to się wyświetla pieszemu, ma zielone, więc
    > korzysta z pierwszeństwa przejazdu, nie może być tak, że obaj mają
> [...]

    Zakuta pało.
    Zielone światło nie daje pierwszeństwa / nie jest równoznaczne
    z pierwszeństwem przejazdu.

  • 59. Data: 2020-01-28 00:01:36
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 19:29, 'TomN' pisze:

    > Pa kmiocie na miesiąc

    Cholera jasna, serio zardzewiałem z usenetem bo nie wiem jak mi prostaku
    wylazłeś z KFa :/

  • 60. Data: 2020-01-28 09:55:39
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    Użytkownik "'TomN'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    d.200126.invalid...
    > PlaMa w

    > Taaa, tak samo jak pojazdy powinny .... autobus ma pierwszeństwo...
    > Albo to, że nalezy pojazdowi .... ma on pierwszeństwo...
    > --
    > 'Tom N'

    Pierwszeństwo pojazdu to już wyższa szkoła jazdy.
    Najpierw postaraj się zrozumieć pierwszeństwo pieszego.