  • 1. Data: 2011-09-14 22:35:59
    Temat: TVN turbo
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Właśnie pokazali faceta nawalonego 3 promile, zabił 2 osoby i uciekł
    z miejsca zdarzenia. Co z takim powinni zrobić? Łapy opadają. :(

  • 2. Data: 2011-09-14 22:39:47
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 22:35, megrims pisze:
    > Właśnie pokazali faceta nawalonego 3 promile, zabił 2 osoby i uciekł
    > z miejsca zdarzenia. Co z takim powinni zrobić? Łapy opadają. :(

    A co mogą mu zrobić?
    Myślał że ma najwyżej 0,5 promila, tyle wolno mu mieć za granicą. 0,7L
    dla Polaka to tyle co nic więc sobie pozwolił. A to że uciekł? Pewnie
    się przestraszył, w szoku był przecież.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-09-14 22:53:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.09.2011 22:35, megrims pisze:
    > Właśnie pokazali faceta nawalonego 3 promile, zabił 2 osoby i uciekł
    > z miejsca zdarzenia. Co z takim powinni zrobić? Łapy opadają. :(

    Trzezwi nie uciekaja?

  • 4. Data: 2011-09-14 22:57:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > Właśnie pokazali faceta nawalonego 3 promile, zabił 2 osoby i uciekł z
    > miejsca zdarzenia. Co z takim powinni zrobić? Łapy opadają. :(

    A co powinni zrobić z takim, który wziął nóż i kogoś zadźgał?

  • 5. Data: 2011-09-14 23:38:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Sep 2011 20:57:11 GMT, to napisał(a):

    > A co powinni zrobić z takim, który wziął nóż i kogoś zadźgał?

    Z oboma to samo - publicznie powiesic. Nastepnego dnia na podwojnym gazie
    jezdzili by tylko ci, co nie maja w domu TV.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2011-09-14 23:43:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maciek

    > Z oboma to samo - publicznie powiesic. Nastepnego dnia na podwojnym
    > gazie jezdzili by tylko ci, co nie maja w domu TV.

    Dlaczego to samo? Nie odróżniasz wypadku od morderstwa? Widzę, że TV już
    Ci zrobił wodę z mózgu. :>

  • 7. Data: 2011-09-14 23:53:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-14 23:43, to pisze:
    > begin Maciek

    > Dlaczego to samo? Nie odróżniasz wypadku od morderstwa? Widzę, że TV już
    > Ci zrobił wodę z mózgu. :>

    Samochód to tylko narzędzie. Ktoś, kto wsiada po pijaku i zabija
    niewinnego człowieka, powinien mieć postawiony zarzut morderstwa z
    premedytacją.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2011-09-14 23:57:04
    Od: <s...@a...pl>

    > Dlaczego to samo? Nie odróżniasz wypadku od morderstwa?

    Ale z tego co napisał megrims wynika, ze tu doszło do zabójstwa.
    Nieumyślnego zapewne, ale zabójstwa. Zdrowa osoba dorosła wie, że alkohol
    ogranicza myślenie, koncentrację, reakcję itd. Jeśli taki delikwent napił
    się i wsiadł za kółko to świadomie naraził innych użytkowników dróg na
    utratę zdrowia lub życia z powodu swego zachowania.

    Dla mnie wypadek to by był, gdyby doszło do zdarzenia przypadkiem, bez
    świadomego działania kierowcy.

    > Widzę, że TV już
    > Ci zrobił wodę z mózgu. :>

    Mi nie zrobił, ale myślę podobnie. Ty zapewne też zmienisz zdanie, gdy taki
    pijaczek okaleczy lub zabije ci kogoś bliskiego. Kiedyś mój bliski znajomy
    nie mógł znieść, że gnębię pijaków. Uważał, że taki pod dwóch piwach to
    powinien mieć prawo jeździć. Jak kierowca po zapewne 3 piwach (miał
    niespełna 0,4mg/dm3 w wydychanym powietrzu) przewiózł mu brata i bratową
    (pierwszy inwalida do końca życia, druga śmieć na miejscu) to zmienił
    zdanie.

  • 9. Data: 2011-09-14 23:58:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Sep 2011 21:43:55 GMT, to napisał(a):

    > Dlaczego to samo? Nie odróżniasz wypadku od morderstwa? Widzę, że TV już
    > Ci zrobił wodę z mózgu. :>

    Nawalic sie i siasc za kolko to nie wypadek. Kazdy, nawet najwiekszy
    kretyn, wie, ze moze w ten sposob zabic przypadkowa osobe. Jesli jest na
    tyle aroganckim bucem, zeby to zignorowac, to nalezy go potraktowac jak
    sprawce zabojstwa.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 10. Data: 2011-09-15 00:02:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin sympatyczna_poczta_a

    > Ale z tego co napisa? megrims wynika, ze tu dosz?o do zabójstwa.
    > Nieumy?lnego zapewne, ale zabójstwa.

    W żaden sposób nie wynika, że doszło do zabójstwa.

    > Zdrowa osoba doros?a wie, ?e
    > alkohol ogranicza my?lenie, koncentracje, reakcje itd. Je?li taki
    > delikwent napi? sie i wsiad? za kó?ko to ?wiadomie narazi? innych
    > u?ytkowników dróg na utrate zdrowia lub ?ycia z powodu swego zachowania.

    Ależ on nie wsiadł do samochodu, żeby kogoś przejechać ani nie przejechał
    nikogo specjalnie. Lekkomyślność nie ma nic wspólnego z morderstwem.

    > Dla mnie wypadek to by by?, gdyby dosz?o do zdarzenia przypadkiem, bez
    > ?wiadomego dzia?ania kierowcy.

    No i doszło przypadkiem. Celowo się napił, ale ludzi przejechał
    przypadkiem.

    > Mi nie zrobi?, ale my?le podobnie.

    Czyli zrobił.

    > Ty zapewne te? zmienisz zdanie, gdy
    > taki pijaczek okaleczy lub zabije ci kogo? bliskiego.

    Dlatego właśnie nie jest się sędzią we własnej sprawie.

    > Kiedy? mój bliski
    > znajomy nie móg? znie?ae, ?e gnebie pijaków. Uwa?a?, ?e taki pod dwóch
    > piwach to powinien mieae prawo jeOEdziae. Jak kierowca po zapewne 3 piwach
    > (mia? niespe?na 0,4mg/dm3 w wydychanym powietrzu) przewióz? mu brata i
    > bratow? (pierwszy inwalida do konca ?ycia, druga ?mieae na miejscu) to
    > zmieni? zdanie.

    J.w., argumentacja na poziomie gimnazjum.