  • 31. Data: 2018-07-25 11:39:18
    Temat: Re: Tablet PC i bootowanie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-07-24, Tasiorsa <t...@p...fm> wrote:
    > Problemem moze byc SecureBoot ktorego sie nie da wyłączyć. I wtedy
    > musisz miec obraz z WIMBoot bo nawet partycji nie ruszysz :)

    Z mojego doświadczenia z mini PC, które de facto są bardzo zbliżone
    architekturą i rodzajami procesorów do tabletów, ten problem
    (SecureBoot) praktycznie nie występuje. Przynajmniej dla taniej
    chińszczyzny. We wszystkich przypadkach, a w sumie przerobiłem z 5
    takich maszyn, zawsze byłem w stanie posadzić tam Linuxa.

    --
    Marcin