  • 1. Data: 2014-04-14 18:55:55
    Temat: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Zapytam znawców tematu. Stoję przed wyborem z jakim systemem zakupić
    tablet. Ma mi on służyć głównie do internetu. WWW, poczta ewentualnie
    nawigacja. Większość tabletów z windows nie posiada odbiornika GPS, ale
    posiadam zewnętrzny i mogę łączyć się z nim po bluetooth. Automapa,
    odbiornik GPS zewnętrzny i powinno śmigać. A do tego jeszcze jakieś
    pdfy. Do gier nie potrzebuję. Chodzi mi raczej o podręczne urządzenie,
    gdy potrzebuję szybko zaglądnąć do internetu, a nie nie mam czasu na
    odpalanie dużego komputera. Oczywiście chodzi też o mobilność.
    Przyzwoity czas działania na akumulatorze. Skłaniam się ku lenovo miix
    10 z zewnętrznym modemem 3G, ale chętnie wysłucham rad fachowców. PS. na
    ipada raczej mnie nie stać.

  • 2. Data: 2014-04-14 22:51:17
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-14 18:55, Jingiel pisze:
> [...]
    > nawigacja. Większość tabletów z windows nie posiada odbiornika GPS, ale
    > posiadam zewnętrzny i mogę łączyć się z nim po bluetooth. Automapa,

    Ale wiesz chyba, że AM w wersji na Androida nawet do pięt nie dorasta
    wersji Windowsowej?

    Jeszcze jeden aspekt: z Windowsa możesz drukować, z Androida jest to
    utrudnione. Większość programów do obsługi drukarek jest płatna.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2014-04-14 23:40:16
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Jeszcze jeden aspekt: z Windowsa możesz drukować, z Androida jest to
    > utrudnione. Większość programów do obsługi drukarek jest płatna.

    Brother ma darmowa aplikacje:
    http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/513520

  • 4. Data: 2014-04-15 00:00:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-14 23:40, jakson pisze:

    > Brother ma darmowa aplikacje:
    > http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/513520

    Samsung OIDP też.
    Ale o ile drukowanie w Amidze, Maku, linuksach czy Windowsach jest
    "normalne", to w Androidzie jest "dziwne" ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2014-04-15 00:14:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Apr 2014 00:00:50 +0200, Adam napisał(a):

    > Samsung OIDP też.
    > Ale o ile drukowanie w Amidze, Maku, linuksach czy Windowsach jest
    > "normalne", to w Androidzie jest "dziwne" ;)

    Jak w każdym mobilnym systemie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2014-04-15 03:27:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jingiel" 534c131e$0$2361$6...@n...neostrada.pl

    > nawigacja. Większość tabletów z windows nie posiada odbiornika GPS, ale posiadam
    zewnętrzny i mogę łączyć
    > się z nim po bluetooth. Automapa,

    IMO nie jest to wygodne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-04-15 04:22:37
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > "Jingiel" 534c131e$0$2361$6...@n...neostrada.pl

    > IMO nie jest to wygodne.

    Na drukowaniu z tabletu tak bardzo mi nie zależy. Z kolei android kusi
    ilością ciekawych programów. Chyba dobrym wyjściem byłoby mieć tablet z
    windowsem i telefon z androidem, tylko, że ja w temacie telefonu
    zatrzymałem się na aparacie, który wytrzymuje tydzień bez ładowania i w
    pierwszej kolejności służy wyłącznie do rozmów i smsów :-)

  • 8. Data: 2014-04-15 08:45:47
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Mon, 14 Apr 2014 18:55:55 +0200, Jingiel napisał(a):

    > Zapytam znawców tematu. Stoję przed wyborem z jakim systemem zakupić
    > tablet. Ma mi on służyć głównie do internetu. WWW, poczta ewentualnie
    > nawigacja.

    jak głownie do internetu to windows.
    Poporstu na windows masz normalną przeglądarkę z obsługą flasha
    silverlighta czy co tam jeszcze potrzebujesz.

    A przy okazji bonus w postaci tego iż kafelkowa wersja IE jest IMHO
    najwygodniejszą przeglądarką obsługiwaną dotykiem.

    Do nawigacji here sie nada choć w mej opinii w pewnych kwestiach ustępuje
    nawigacji od googla.

  • 9. Data: 2014-04-15 08:52:06
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Tue, 15 Apr 2014 08:45:47 +0200, qrt napisał(a):

> [...]
    > najwygodniejszą przeglądarką obsługiwaną dotykiem.
    >
    > Do nawigacji here sie nada choć w mej opinii w pewnych kwestiach ustępuje

    aaa here pod windows nie jest nawigacją - sorki za wprowadzenie w błąd

  • 10. Data: 2014-04-15 10:43:13
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Adam nabazgrał(a):

    > Ale wiesz chyba, że AM w wersji na Androida nawet do pięt nie dorasta
    > wersji Windowsowej?

    Może i nie ale spełnia swoje zadanie w 100%

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl