  • 1. Data: 2016-06-27 11:02:22
    Temat: Tablet, stłuczona matryca, wymieni się?
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Hej! Trafiło w moje ręce:
    Podaję "pro forma":
    Overmax Solution 7.
    Symbol na taśmie SL007DH21FPC-V0
    Matryca stłuczona (ściślej, pęknięta, bo nie wytrzymała mechanicznie), dotyk
    i samo urządzenie sprawne.
    Czy matryce są ściśle takie, czy mają jakąś normalizację (że np. chociaż
    podobny symbol ruszy)? Bo poszukałbym jakiegoś zamiennika i wstawił, dam
    sobie radę.
    Ktoś już tego tableta rozbrajał, albowiem elektronika (w sumie niewielka
    płyteczka) była przykręcona tylko na 1 śrubkę, a powinna na 3, zaś w miejscu
    przełamania matrycy, znalazłem dwie śrubki po obu stronach pęknięcia, ktoś
    pewnie otworzył, bo coś, jak skręcał, to tych śrubek nie znalazł, tak
    skręcił i matryca o te zgubione śrubki zrobiła "ała".
    Urządzenie, wprawdzie weszło 3 lata temu, ale jest już rzadkością, znalazłem
    jednak w jakimś sklepie i kosztuje ponad 5 paczek. Uważam, że jeśli udało by
    się zdobyć tanio jakąś matrycę i ją odpalić, to warto by urządzenie
    uruchomić, ma cechy, które przydały by mi się np. w podróży. Ewentualnie
    poszukałbym jakiegoś zwalonego tableta i podmienił. A ze stłuczonej matrycy
    odjąłbym polaryzatory...
    Matryca jest typu IPS, 7 cali, 1024x600.
    Any suggestions?

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 2. Data: 2016-06-27 12:59:00
    Temat: Re: Tablet, stłuczona matryca, wymieni się?
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-27 o 11:02, HF5BS pisze:
    > Hej! Trafiło w moje ręce:
    > Podaję "pro forma":
    > Overmax Solution 7.
    > Symbol na taśmie SL007DH21FPC-V0
    [...]
    > Any suggestions?

    aliexpress.com

    a.

  • 3. Data: 2016-06-27 14:29:31
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 27.06.2016 o 11:02, HF5BS pisze:
> [...]
    > stłuczonej matrycy odjąłbym polaryzatory...
    > Matryca jest typu IPS, 7 cali, 1024x600.

    Do kupienia na ebay'u.
    http://www.ebay.com/itm/New-7-SL007DH45FPC-V1-721H46
    0168-LCD-DISPLAY-For-tablet-/131850437942?hash=item1
    eb2e60536:g:FwEAAOSwGeBXPx82

    Wymieniałem podobną matrycę. Nic specjalnie trudnego.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2016-06-27 23:05:29
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Kaczin" <j...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

    > Do kupienia na ebay'u.
    > http://www.ebay.com/itm/New-7-SL007DH45FPC-V1-721H46
    0168-LCD-DISPLAY-For-tablet-/131850437942?hash=item1
    eb2e60536:g:FwEAAOSwGeBXPx82

    Dzięki chłopaki, wezmę to pod uwagę.

    > Wymieniałem podobną matrycę. Nic specjalnie trudnego.

    W rzeczy samej, najwyżej trochę tu i tam się poodkleja.
    Widywałem na Allegro, ale na razie zniknęło, coś, co być może będzie
    pasować. Bardziej myślę jednak o tym, czy układ "pinów" w końcówce będzie
    odpowiedni, że jak trafię coś innego, tylko identycznego rozmiarami, to czy
    mi odpali. Bo jeśli by udało się podpiąć coś podobnego, ale nie dokladnie to
    i ruszyło by, to pies trącał IPS, byle świeciło i widać było to, co ma być
    widać, najwyżej kąt patrzenia po prostu się zmniejszy, przeboleję :)
    Podpięcie innego, ale identycznego rozmiarami (z wtyczką włącznie) pozwoliło
    by mi łyknąć to za mniejszą sumę... A każde 10 groszy ma znaczenie...
    Przed samym zakupem jeszcze to porozgryzam, bo teraz bratu nowy procek w
    laptopie kupuję, bo usmażony.