  • 1. Data: 2012-12-06 19:50:47
    Temat: Tablet, wszystkomający
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    Czy jest taki tablet wszystkomający w cenie około 600zł:
    musi mieć GPS, IPS 1024, 3G, android 4.x

  • 2. Data: 2012-12-06 20:22:59
    Temat: Re: Tablet, wszystkomający
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Wymagania techniczne spelnia, nie wiem jak z jakoscia wykonania i supportem
    producenta: GOCLEVER M713G.
    639zl: www.citeam.pl/oferty/okazje-allegro/tablet-goclever-
    m713g
    www.spidersweb.pl/2012/11/polski-tablet-goclever-tab
    -m713g-dwa-rdzenie-ips-3g-za-699-zl.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2012-12-06 20:32:52
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    W dniu 2012-12-06 20:22, astro pisze:
> [...]
    m713g
    > www.spidersweb.pl/2012/11/polski-tablet-goclever-tab
    -m713g-dwa-rdzenie-ips-3g-za-699-zl.html

    no faktycznie idealny pod moje zapotrzebowania tylko jak z działaniem,
    jakieś problemy gubienie wifi itp? bo nie widzę w necie żadnych testów...

  • 4. Data: 2012-12-06 20:39:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-06 19:32:52 +0000, Bogus <a...@b...pl> said:

> [...]

    > faktycznie idealny pod moje zapotrzebowania tylko jak z działaniem,
    > jakieś problemy gubienie wifi itp? bo nie widzę w necie żadnych

    A co wpisałeś w gógle?
    Bo mi wyrzuciło to:
    <http://www.tabletmaniak.pl/70621/test-goclever-tab-
    m703g/>
    na pierwszej stronie wyników.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2012-12-06 20:56:34
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    > A co wpisałeś w gógle?
    > Bo mi wyrzuciło to:
    > <http://www.tabletmaniak.pl/70621/test-goclever-tab-
    m703g/>
    > na pierwszej stronie wyników.

    wpisałem M713G

  • 6. Data: 2012-12-06 21:27:09
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Bydlę wrote in <news:k9qsaf$8ch$1@dont-email.me>
    > http://www.tabletmaniak.pl/70621/test-goclever-tab-m
    703g/

    "Mam nadzieje, ze producent opublikuje poprawke, ktora umozliwi obsluge
    Aero2 - na dzien dzisiejszy jednak przyjdzie nam placic za mobilny internet
    u innego operatora."
    Chyba nie ma co liczyc na taka aktualizacje. Wbudowany modem 3G MT6162
    obsluguje standardy WCDMA/UMTS 850/2100, czyli nie 900MHz wymagane dla
    Aero2.
    "Nie udalo nam sie zmusic zlacza microUSB do wspolpracy z przejsciowka na
    pelnowymiarowe USB. Tym samym nie moglem sprawdzic obslugi urzadzen
    peryferyjnych - myszki, dyskow zewnetrznych, pamieci typu flash, a tym
    bardziej pasywnego HUBa USB."
    Wiec obsluga modemu na USB odpada. Pozostaje WiFi hotspot z zewnetrznego
    urzadzenia, a to nie jest zbyt wygodne.
    Procesor jednordzeniowy. W sumie to chyba nie jest az tak ciekawa oferta.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2012-12-07 00:18:21
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 6 Dec 2012 21:27:09 +0100, astro napisał(a):

> [...]
    > Chyba nie ma co liczyc na taka aktualizacje. Wbudowany modem 3G MT6162
    > obsluguje standardy WCDMA/UMTS 850/2100, czyli nie 900MHz wymagane dla

    Aero to wynalazek. Poza tym bez przesady, nie jesteśmy trzecim światem.
    Za 15 zł dostaniesz normalny Internet 3G u dowolnego operatora....

> [...]
    > urzadzenia, a to nie jest zbyt wygodne.
    > Procesor jednordzeniowy. W sumie to chyba nie jest az tak ciekawa oferta.

    Żaden problem. Dopłacisz drugie tyle i będą dwa rdzenie. Tylko po co....
    Mój i9000 z alternatywnym firmwarem CM10 i z systemem 4.04 pomyka co
    najmniej tak samo żwawo jak dwurdzeniowy i9100. Porównywałem.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 8. Data: 2012-12-07 09:19:19
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-07, o godz. 00:18:21
    Michal Kawecki <k...@o...px> napisał(a):

    > Aero to wynalazek. Poza tym bez przesady, nie jesteśmy trzecim
    > światem. Za 15 zł dostaniesz normalny Internet 3G u dowolnego
    > operatora....

    A możesz napisać czemu wynalazek? Używam od ~roku dwóch kart w dwóch
    tabletach i jakoś nie zauważyłem jakiejś różnicy w porównaniu z innymi
    operatorami. I czemu jest "nienormalny"?

    Zdrówko

  • 9. Data: 2012-12-07 10:39:37
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    Bogus <a...@b...pl> wrote:
    > no faktycznie idealny pod moje zapotrzebowania tylko jak z działaniem,
    > jakieś problemy gubienie wifi itp? bo nie widzę w necie żadnych testów...

    Z wifi problem programowy mają wszystkie androidy <4.3 :(

  • 10. Data: 2012-12-07 12:24:14
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 09:19:19 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > A możesz napisać czemu wynalazek?

    Bo wymaga specjalnego sprzętu, o czym użytkownik dowiaduje się
    najczęściej dopiero post factum. Dokładnie tak, jak w przypadku
    omawianego tabletu.

    > Używam od ~roku dwóch kart w dwóch
    > tabletach i jakoś nie zauważyłem jakiejś różnicy w porównaniu z innymi
    > operatorami. I czemu jest "nienormalny"?

    Który jeszcze operator w Polsce albo i na świecie stosuje wymuszanie
    rozłączania co godzinę raz zestawionego połączenia?

    Bez urazy, ale ta dyskusja jest bezcelowa. Wszyscy wiedzą, że Aero to
    jest ersatz dostępu do Internetu a nie "prawdziwy" Internet, ot, takie
    łącze dla biednych - darmowe, ale co za tym idzie z pewnymi istotnymi
    ograniczeniami funkcjonalnymi. Równie dobrze możesz mi napisać, że
    "normalne" są darmowe połączenia telefoniczne przerywane co trzy minuty
    reklamami i też się z tym nie zgodzę ;-).