  • 1. Data: 2018-04-21 13:25:50
    Temat: Tablet z SIM i wymienną baterią?
    Od: p...@g...com

    Witam!
    Padł mi właśnie telefon komórkowy i muszę wymienić. W związku z tym że padnięta
    komórka używana była głównie do map/nawigacji, zastanawiam się nad
    tabletem/phabletem. Ale odstrasza mnie w tych sprzętach czas działania na baterii.
    Czy znacie/możecie polecić jakiś model, do którego można kupić wymienne baterie? I to
    baterie które można ładować w zewnętrznej ładowarce?
    Do mojej drugiej komórki mam 3 zapasowe baterie, zawsze naładowane, przez co mam
    spokój na cały dzień a baterię łatwo wymieniam choćby na ulicy. Ten sposób sprawdza
    mi się bardzo dobrze - w miarę możliwości wolę unikać powerbanków i w ogóle ładowania
    w samym fonie przez możliwość uszkodzenia gniazda ładowania.
    Znajomi mówią mi, że nie ma tabletów z wymiennymi bateriami, ale może jednak?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-04-22 00:35:41
    Temat: Re: Tablet z SIM i wymienną baterią?

    Sat, 21 Apr 2018 04:25:50 -0700 (PDT), w
    om>,

    Zerknij na Outkitel K10000.