  • 1. Data: 2018-04-19 23:32:31
    Temat: Tablet z telefonem i wymienną baterią?
    Od: p...@g...com

    Witam!
    Padł mi właśnie telefon komórkowy i muszę wymienić. W związku z tym że padnięta
    komórka używana była głównie do map/nawigacji, zastanawiam się nad
    tabletem/phabletem. Ale odstrasza mnie w tych sprzętach czas działania na baterii.
    Czy znacie/możecie polecić jakiś model, do którego można kupić wymienne baterie? I
    które można ładować w zewnętrznej ładowarce?
    Do mojej drugiej komórki mam 3 zapasowe baterie, zawsze naładowane, przez co mam
    spokój na cały dzień a baterię mogę łatwo wymienić choćby na ulicy. Ten sposób
    sprawdza mi się bardzo dobrze - w miarę możliwości wolę unikać powerbanków przez
    możliwość uszkodzenia gniazda ładowania.
    Znajomi mówią mi, że nie ma tabletów z wymiennymi bateriami, ale może jednak?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-04-20 02:30:06
    Temat: Re: Tablet z telefonem i wymienną baterią?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-19 o 23:32, p...@g...com pisze:
> [...]
    możliwość uszkodzenia gniazda ładowania.
    > Znajomi mówią mi, że nie ma tabletów z wymiennymi bateriami, ale może jednak?

    Można kupić 2 takie same tablety/

    --
    animka

  • 3. Data: 2018-04-20 18:06:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-19 o 23:32, p...@g...com pisze:

    > Znajomi mówią mi, że nie ma tabletów z wymiennymi bateriami, ale może jednak?

    Mało prawdopodobne żeby były. Ale jeśli jednak to pytał bym na grupie
    o telefonach a nie komputerach. Ja wiem że redaktorzy prasy komputerowej
    sprowadzili ją na psy pisząc o telefonach, telewizorach a bywało że
    i o samochodach zamiast komputerach, ale nie dajmy się zwariować.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-04-23 09:55:15
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A jakiś telefon o dużym ekranie?
    Pytanie, co to znaczy duży ekran.
    Ile cali?
    Przykładowo Alcatel z ekranem 7'', ale możesz chcieć większy.

    -----

  • 5. Data: 2018-04-24 21:56:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/19/2018 11:32 PM, p...@g...com wrote:
    > tabletem/phabletem. Ale odstrasza mnie w tych sprzętach czas działania na baterii.
    Czy znacie/możecie polecić jakiś model, do którego można kupić wymienne baterie? I
    które można ładować w zewnętrznej ładowarce?

    Powerbank.