  • 1. Data: 2019-02-13 17:55:52
    Temat: Tak powinno się gonić zbrodniarzy drogowych :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    https://youtu.be/FPQpaY6BDxE?t=559

  • 2. Data: 2019-02-13 18:59:51
    Temat: Re: Tak powinno się gonić zbrodniarzy drogowych :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > https://youtu.be/FPQpaY6BDxE?t=559

    Mam wrażenie ze gdyby stopniowac niebezpieczenstwo to radiowóz wykonał
    duzo bardziej niebezpieczny manewr niz baran w suvie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 3. Data: 2019-02-13 20:20:23
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 13 Feb 2019 17:59:51 +0000, Budzik wrote:
    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Mam wrażenie ze gdyby stopniowac niebezpieczenstwo to radiowóz wykonał
    > duzo bardziej niebezpieczny manewr niz baran w suvie.

    Różnica taka, że załoga radiowozu jest do tego szkolona - co zresztą film
    doskonale przedstawia. Równie dobrze mógłbyś psioczyć o to, że kierowcy
    karetek jeżdżą nieco karkołomnie.

    Mateusz

  • 4. Data: 2019-02-13 21:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Różnica taka, że załoga radiowozu jest do tego szkolona - co zresztą
    > film doskonale przedstawia. Równie dobrze mógłbyś psioczyć o to, że
    > kierowcy karetek jeżdżą nieco karkołomnie.

    Cierpnie mi skóra bo czuje ze ty mowisz na serio...
    A ja oceniam po tym co widze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 5. Data: 2019-02-13 22:12:06
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 13 Feb 2019 20:59:50 +0000, Budzik wrote:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Cierpnie mi skóra bo czuje ze ty mowisz na serio...
    > A ja oceniam po tym co widze...

    A co widzisz? I gdzie widzisz różnicę między kierowcą karetki a kierowcą
    radiowozu?

    Mateusz

  • 6. Data: 2019-02-14 07:57:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Różnica taka, że załoga radiowozu jest do tego szkolona

    W Polsce? Nie wierzę. W Rosji? Tym bardziej. To raczej prywatna inicjatywa.

    > I gdzie widzisz różnicę między kierowcą
    > karetki a kierowcą radiowozu?

    Kierowca karetki tym bardziej nie ma potrzeby i możliwości wykonywać
    tego typu manewru.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-02-14 09:08:26
    Od: ks <k...@g...com>

    On 2019.02.13 20:20, Mateusz Viste wrote:

    > Różnica taka, że załoga radiowozu jest do tego szkolona - co zresztą film
    > doskonale przedstawia. Równie dobrze mógłbyś psioczyć o to, że kierowcy
    > karetek jeżdżą nieco karkołomnie.
    >
    > Mateusz

    Po pierwsze to nie żaden zbrodniarz, tylko normalne chamskie wymuszenie przez
    'policjantów', jak np modne u nas hamowanie radiowozu przed pasami o 2 w nocy,
    żebyś ich na pasach wyprzedził. Pisze przecież na filmie, że to była ustawka
    przygotowana przez 'policjantów'. Jeden tym czarnym jechał 45 na 90, a jak jakiś
    łoś wyprzedził na ciągłej, to przygotowany do pościgu radiowóz ruszył, zresztą
    widać jak ten tym czarnym nagle przyspiesza po tym, jak go biały wyprzedził.

    No ale nie można zaprzeczyć, że ta załoga się faktycznie wyszkoliła. Sądzę, że
    to ich stały numer w tej okolicy i tych zawrotek to już zrobili dziesiątki albo
    setki :)

  • 8. Data: 2019-02-18 12:28:48
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-02-13 o 17:55, r...@k...pl pisze:
    > https://youtu.be/FPQpaY6BDxE?t=559

    Super!

  • 9. Data: 2019-02-18 12:36:55
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-02-13 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Cierpnie mi skóra bo czuje ze ty mowisz na serio...
    > A ja oceniam po tym co widze...

    Bardzo strachliwy jesteś.

  • 10. Data: 2019-02-20 08:39:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-13 20:20, Mateusz Viste wrote:

    > Różnica taka, że załoga radiowozu jest do tego szkolona - co zresztą film
    > doskonale przedstawia. Równie dobrze mógłbyś psioczyć o to, że kierowcy
    > karetek jeżdżą nieco karkołomnie.

    Buhaha

    Po prostu tak se pojechali. Jak inny kierowca ma jaja i go stać to też
    tak sobie pojedzie. Przykładem może być Frog.