  • 1. Data: 2016-06-08 09:15:09
    Temat: Taka ciekwostka firmy
    Od: s...@g...com

    Moja żona zmieniła pracę co się czasami zdarza.
    Pracuje teraz w amerykańskiej firmie która zajmuje się bezpieczeństwem
    w sieci. Jest Panią od HR tak że na technice się nie zna.
    Ale nawet ona zauważyła jedną ciekawą rzecz.
    Jak to korpo, firma ma oddziały tu i tam.
    I wszędzie standardem jest iphone.
    Tylko koledzy z Izraela WYMUSILI na firmie że będą samsungi.
    ot ciekawe...

  • 2. Data: 2016-06-08 11:30:31
    Temat: Re: Taka ciekwostka firmy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik suryga napisał w wiadomości
> [...]
    >Jak to korpo, firma ma oddziały tu i tam.
    >I wszędzie standardem jest iphone.
    >Tylko koledzy z Izraela WYMUSILI na firmie że będą samsungi.

    Ale co - powiedzieli, ze w izraelskim oddziale iphone uzywac nie beda,
    czy przekonali zarzad korporacji do przejscia na Samsunga ?

    Powodow moze byc masa i raczej nie ma sobie co glowy zawracac nie
    znajac szczegolow.

    Najbardziej spiskowy bylby taki: po ostatniej pomocy FBI stwierdzili
    ze iphone jest dziurawy jak sito i u siebie uzywac go nie moga, bo to
    za duze ryzyko.

    J.

  • 3. Data: 2016-06-08 12:22:13
    Od: atm <...@v...pl>

    > Najbardziej spiskowy bylby taki: po ostatniej pomocy FBI stwierdzili ze
    > iphone jest dziurawy jak sito i u siebie uzywac go nie moga, bo to za
    > duze ryzyko.
    >
    > J.

    Przypuszczalnie KNOX im sie spodobal.

  • 4. Data: 2016-06-08 12:32:09
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 11:30:49 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale co - powiedzieli, ze w izraelskim oddziale iphone uzywac nie beda,
    > czy przekonali zarzad korporacji do przejscia na Samsunga ?

    Tylko oddział izraelski ma samsunga reszta iphona

    > Najbardziej spiskowy bylby taki: po ostatniej pomocy FBI stwierdzili
    > ze iphone jest dziurawy jak sito i u siebie uzywac go nie moga, bo to
    > za duze ryzyko.

    Tak jest od "zawsze"
    Głowy sobie nie zawracam ale ot ciekawostka.
    Firma zajmuje sie "cyber security" i jej oddział izraelski używa samsunga.
    Po prostu ciekawe...

  • 5. Data: 2016-06-08 14:09:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tak jest od "zawsze"
    >Głowy sobie nie zawracam ale ot ciekawostka.
    >Firma zajmuje sie "cyber security" i jej oddział izraelski używa
    >samsunga.
    >Po prostu ciekawe...

    Ale wiesz - przyczyn moze byc cale mnostwo, nie majacych nic wspolnego
    z bezpieczenstwem:
    -zona prezesa oddzialu sprzedaje samsungi
    -iphone zle sobie radzi z hebrajskim (nie wiem, moze to samsung zle
    sobie radzi),
    -samsung mial w izraelu dobra promocje,
    -przygotowali sobie wczesniej troche programow do wewnetrznego uzytku
    i one sa na Androida,
    -maja/mieli od Samsunga zlecenie na cos tam i sprzet za darmo/bardzo
    tanio ...

    Czy chocby - podzial w korporacji jest taki, ze ten oddzial zajmuje
    sie bezpieczenstwem Androidow, wiec je uzywa.

    J.

  • 6. Data: 2016-06-09 05:19:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Czy chocby - podzial w korporacji jest taki, ze ten oddzial zajmuje sie
    > bezpieczenstwem Androidow, wiec je uzywa.

    NIe psuj mu zabawy... jest to ciekawe i już :-)

  • 7. Data: 2016-06-09 08:38:15
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 05:19:28 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > NIe psuj mu zabawy... jest to ciekawe i już :-)

    Dzięki Przemol za konstruktywny komentarz :)

  • 8. Data: 2016-06-09 13:17:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Dzięki Przemol za konstruktywny komentarz :)

    Proszę bardzo... Mogę się przyczynić do dyskusji innym: żona przyjaciela
    w Krakowie używa służbowych Samsungów, miła kobieta pracująca i ciągle
    narzeka że jej się słuchawka wiesza. Ale nie narzeka bardzo, bo jak się jej
    słuchawka służbowa powiesi to przynajmniej ma wieczorami i weekendami
    spokój bo wtedy nie przychodzą jej wezwania z roboty :-)) Wymieniają jej
    i dalej to samo - już ma trzeciego samsunga. Może Ci z Izraela też
    są "on call" w robocie i z iPhonami mieliby przesrane weekendy?
    Też bym wtedy wolał Samsunga - więcej czasu aby w weekend jakieś ognisko
    zapalić z dzieciakiem czy w motorku podłubać... He he :-) Konstruktywnie
    było?

  • 9. Data: 2016-06-09 19:11:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Jun 2016 06:17:02 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
> [...]
    weekendami
    > spokój bo wtedy nie przychodzą jej wezwania z roboty :-))

    Bardzo dziwny pracodawca, który toleruje taką niedostępność (bez
    znaczenia z jakiego powodu). Jeśli to problem z telefonem to powinien
    być wymieniony. U mnie za drugie nieodebranie tel. jest poważna
    zjebka, za trzecim wypad z roboty.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-06-09 19:24:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >znaczenia z jakiego powodu). Jeśli to problem z telefonem to powinien
    >być wymieniony. U mnie za drugie nieodebranie tel. jest poważna

    A co to za praca ? Kodeks pracy wazna rzecz.

    A tu moze pojsc o jeszcze wazniejsza - szabas swieta rzecz :-)

    J.